Bukefalos 28 år!

Vi som håller oss sysselsatta del 72

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade precis ätit en tallrik plättar (från sambons matkasse, inte i någon låda här på avdelningen :p ) när det konstaterades att jag måste fasta från och med nu. Vet dock inte hur planen ser ut
Tur du hann få i dig innan.
Och nu ska jag koncentrera mig på fotboll istället för andra goá saker.
Tummar, tår och tassar hålls fortfarande.
 
Hade precis ätit en tallrik plättar (från sambons matkasse, inte i någon låda här på avdelningen :p ) när det konstaterades att jag måste fasta från och med nu. Vet dock inte hur planen ser ut
Alltså jag vågar knappt läsa dina uppdateringar längre. Kastas mellan hopp och förtvivlan :arghh: :nailbiting:

Du och din döttra tar knäcken på mig :eek:

(Men givetvis är det mig det är synd om. Fattar inte alls vad du menar att det skulle vara er det är synd om :confused:



:rofl:)

Håller tummarna för er så hårt det bara går :heart
 
Alltså jag vågar knappt läsa dina uppdateringar längre. Kastas mellan hopp och förtvivlan :arghh: :nailbiting:

Du och din döttra tar knäcken på mig :eek:

(Men givetvis är det mig det är synd om. Fattar inte alls vad du menar att det skulle vara er det är synd om :confused:



:rofl:)

Håller tummarna för er så hårt det bara går :heart
Vi kan byta! Lämnar gladeligen över hela den här erfarenheten till någon annan för att själv sitta som åskådare
 
Läste precis din blogg @cili. Tråkigt att du känner som du gör men har all förståelse för det. Hoppas på att det går fort nu så du kan lägga detta bakom dig och att er bebis mår så bra det bara går :heart
 
Hade precis ätit en tallrik plättar (från sambons matkasse, inte i någon låda här på avdelningen :p ) när det konstaterades att jag måste fasta från och med nu. Vet dock inte hur planen ser ut

Låter som att dom vill bana väg för ett snitt inatt/imorgon iom fastan men inte ger klara besked för att om proverna ser bra ut så väntar dom lite till. Inget drömscenario du är i och jag spekulerar bara men det låter som något sånt. Men jag tycker ju dom borde säga det åt dig! :mad:

:heartheart
 
Vi kan byta! Lämnar gladeligen över hela den här erfarenheten till någon annan för att själv sitta som åskådare
Det är ju det som är problemet med sånna här livssituationer, det finns ingen annan än en själv som kan ta en genom eländet :(

Har man lite tur så kan man få stöd av nära och kära, men gå igenom eländet kan man bara göra själv.
 
Jobbiga är ju hur ställd folk blir när man säger att man inte dricker kaffe eller te, så bara "jaha men vad kan jag bjuda dig på då?" och börjar rabbla allt som kan tänkas finnas i hemmet, liksom lugnt, jag är glad att bli bjuden så kan nöja mig med vatten lika gärna

Vatten funkar till mat men till fika känns det fel :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 188
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 312
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
13 563
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 467

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp