Vi som pluggar - del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag sommarlov!! :banana:

Tentan gick rätt så bra, det borde bli godkänt. Jag borde ha pluggat mer på olika system för korsningsavel, men jag är ganska säker på att jag satte många andra frågor så totalt sett är jag nöjd :)

Fjärde året på agronomprogrammet klart, och totalt har jag nu pluggat 5 år i Uppsala, galet!
 
Det här är fullständigt meningslöst. Sommar no 2 med uppsatsen då. Check! Handledare har inte tid med min uppsats så...screw u all. :devil::rage::cry:
 
Skönt för alla som börjar bli klara med alla tentor och har sommarlov! :bump: Grattis till er!

Själv kämpar jag på med min hemtenta. På torsdag ska den in. Sen har jag också sommarlov!
 
Har repeterat tester och behandlingar hela dagen, och har ändå inte koll på allting. Ska låta det smälta idag, och sätta mig med det en stund igen imorgon. Praktiska examen är på tisdag vid lunch så att ha en pluggfri helg är inte möjligt om jag vill klara av den ;) Får ju dock en hel sommar att ta igen mig på sen :)
 
Jag försöker läsa igenom mina anteckningar en sista gång (det som jag ska slutföra imorgon innan jag åker iväg), men min hjärna sjunger bara på den här. Trots att jag inte hört den sen den visades i ESC 2007...
Är det nu jag ska inse att det är dags att lägga ner för dagen? ;)
 
Nu har jag också sommarlov! Ska bara in en sväng till skolan idag för att rensa ut mina papper på mottagningen. Den delen av utbildningen är klar, nu har jag en grundläggande utbildning i psykoterapi efter tre terminers patientarbete.

I höst blir det praktik och i vår blir det examensarbete. Kul men samtidigt så sorgligt att allt snart är över!
 
Min hemtenta har inlämningsdag på torsdag... Jag lämnade precis in den... YOLO :rofl:, eh, typ. Känner mig helt galen. Det här var inte planerat, men jag tror inte att jag hade kunnat göra det bättre än såhär. Så, nu får det bära eller brista! :up:

SOMMARLOOOV! :bump:

TJOHO! VG på hemtentan! Det gjorde alltså inget att jag yolo:ade :rofl::up::bump: Sommarlov på riktigt nu :bow:
 
Till slut kom resultatet på sista tentan, jag klarade den :) Med en ynka poängs marginal :D I vanliga fall brukar jag underskatta mig själv och tro att det har gått sämre än vad det faktiskt gjorde - den här gången var det tvärtom :p Men men, godkänt är godkänt och såhär långt alla tentor klarade! Bara 1-2 st kvar totalt på utbildningen :eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Är någon av dessa plugg till betong?
Svar
1
· Visningar
274
Senast: Wingates
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
7 842
Skola & Jobb Hej Har landat i insikten att nuvarande bana - vården - inte är min grej. Det är inte så kul längre. Det är dags o byta, plugga är...
Svar
18
· Visningar
1 213
Senast: manda
·
Svar
1 311
· Visningar
134 157
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp