Bukefalos 28 år!

Vi som pluggar - del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ser ut som att jag också ska tillbaka till skolbänken i höst. :D Antagen till IHM Business School. Dock sökt två utbildningar, bara fått besked från ena än, men nästan så jag hoppas att jag inte blir antagen till den andra så jag slipper välja. :p
 
Jag ska läsa två grundkurser i biologi nu i höst så jag kan ta ut min biologiexamen. Jag har ju lärarexamen för biologi och naturkunskap på gymnasienivå, men jag vill vidareutbilda mig inom astrobiologin, så målet är att läsa växtfys och växtmorf som är kvar och skriva ett tvärvetenskapligt arbete inom astrobiologi! Jag har läst endel webbaserade kurser inom astrofysik, som inte gav några högskolepoäng, så samtidigt som dessa kurser ska jag läsa astronomi och astrobiologi på distans för att få poäng på det som jag redan kan. För övrigt så kan jag växtfysen och växtmorfen oxå, så det bör inte vara några problem alls :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 072
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 127
Senast: Marita73
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
25 26 27
Svar
521
· Visningar
13 665
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
655
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp