Vilka har sulky.nu här?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Fortfarande bara tre anmälda till bukeloppet. :( Kanske måste göra om propen ändå? Vad sägs om 3 till 5 år, max 0 kr (för att göra det så likt "ostartade" som möjligt)?
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

okej.. vi kan väl ta 0 kr intjänade då.. oavsett kön och ålder
bara så vi får ett ligalopp nångång
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

ska bli elitmedlem o medlem så jag kan starta en häst i buke-lopp :D
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

kl.
Jag har tyvärr ingen häst att anmäla till det aktuella ligaloppet..den enda med 0kr va redan anmäld:(

Förresten har Sulky blivit så konstigt, alla bara jagar fuskare hela tiden och jag är nu den senaste i raden som anklagas för att ha två stall:confused::(
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

kan inte vi som ahr flera ostartade anmäla 2 då? hehe
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

men jag har ju ändrat till 0 kr.. ni måste väl ha nån sån allihopa :eek:
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Hade gärna varit anmält i loppet, men har ingen utan prispengar förutom 2-åringarna :(
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

KL

okej, nu har de gått sån lång tid att jag tycker vi kör först till kvarn.. Alla som vill får anmäla hur många hästar de vill

obs de ska passa in i proppen..

obs 2 man får bara poäng av den bäst placerade hästen
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Ja e inte elitmedlem längre då jag har tröttnat för stunden.
Får se om jag kommer igång igen. Försöker alla fall träna hästarna.
Anmält de flesta nu.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

reykur, vill du inte sälja egypts hästen tillbaka till mig? :D
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Nu finns de ett nytt lopp ute! Ett maidenlopp..

Ber om ursäkt att de kom sent! Men för en gångs skull har jag haft ett liv den här veckan :eek:

Btw.. tog bort bukemästare listan och ersatte den med ligamästare.. crusier som vann bukemästarloppet fick bli ligamästare i de två säsongerna också då jag inte kommer ihåg vem som vann ligan.. är de nån som gör de kan de väl hojta till.. om cruiser är fel alltså..
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Håller med... verkar som att ligan ligger och gränsar mot att få ha ligalopp öht. 30 medlemmar varav de 5 nedersta inte är aktiva längre eller avstängda...

Nej, in med mer medlemmar! :D
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Spännande! Nu har det visst kommit en häst med den nya benämningen över hisnande, vad nu den kommer få heta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
2 797
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 112
Senast: Mineur
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
648
Senast: Ketrawzc
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 654
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp