Bukefalos 28 år!

Vilka har sulky.nu här?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka har sulky.nu här?

det är väl så att det är sommar nu och folk har annat för sig än att sitta framför datorn och uggla.. alltså annat folk förutom jag.. :o

Fast jag har inte så mkt att skriva om här eftersom de inte går nå bra för mig :(
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Nu finns de ett nytt lopp ute!

Endast STON 12/6 Poänggrupp 3!!!
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Varför är det en HINGST anmäld i STO-loppet som går idag?!

Btw, vem tror ni vinner? Jag hoppas på min Linda Lindy som nu är tillbaka efter mammaledigheten^^
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Jag hoppas på min Gös (himla fint namn, tycker ni inte? :angel:).

Lycka till allihopa! (Utom den felanmälda hingsten förstås :mad:)

:)
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

När hingsten upptäcktes så var de redan försent att stryka.. så de blir 5 minuspoäng för de stallet..
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

NU ligger ett nytt lopp ute! Högst 5000 kr!
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

min tid som elitmedlem är över... skulle anma mitt bästa sto till bukeloppet men mitt medlemskap gick ut igår ahaha
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

jo jag såg det.. spanarn har mailat och sagt å denne att stryka men nu är loppet stängt så de blir ännu en till med minuspoäng..

Tycker de är väldigt märkligt att de blir felanmälningar då jag verkligen ser till att nya medlemar läser reglerna innan jag accepterar deras ansökningar..
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Grattis till Selda här på bukefalos (leotina76 på sulky) som blev vinnaren av senaste ligaloppet eftersom den egentliga vinnaren var felaktigt anmäld. Nu ligger ett nytt lopp ute! Högst 20 000 kr

Ursäkta dröjsmålet..
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

Tack och bock.. :rofl: min första seger, men man får väl nästan tacka den felanmälda kusen.
 
Sv: Vilka har sulky.nu här?

*kl*

Äntligen börjar stallets formsvacka släppa! Hästarna går som raketer nu och idag vann faktiskt min häst Bullguard ett lopp med 26 000 kr i första pris (!!!). I hans förra starta så vann han över självaste Lunne Lobell så visst finns de kapacitet!

:bump::banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
2 798
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 136
Senast: Mineur
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
650
Senast: Ketrawzc
·
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 654
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp