Bukefalos 28 år!

Vinterkläder

Status
Stängd för vidare inlägg.

turbofling

Trådstartare
Jag har börjat fundera lite pa vad vi ska ha för kläder till vintern.
Jag tror att Emilia fortfarande kan ha overallen fran förra aret men den är inte helt vattentät sa den kan nog bara användas när det är ordentligt kallt och inte blask.

Det blir sällan mer än -5 grader där vi bor och inte mkt snö. Funderar pa om det räcker med bara skalplagg och sen komplettera med underställ. Problemet är bara att hitta det här, dom som finns i affärerna är sa tjocka att jag knappt velat använda dom i norraste Norrland.

Vad skulle ni ha valt för vinterkläder till en 1,5 aring i liknade klimat som vi har?

Vilket märke rekomenderar ni? (inser att jag nog far beställa fran Sverige)

Till bebisen som kommer snart räcker det väl nästan med en fleeceoverall?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 341
Senast: dobbis
·
IT & mobiler Jag har inget intresse alls för tekniska prylar (inte min sambo eller nära vänner heller) sa därför är min kunskap ungefär lika med...
Svar
2
· Visningar
611
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Vi har tre underbara barn (snart 6 ar, 4 ar och 9 manader). Efter manader av funderade har min man nu sagt att tre barn räcker och...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 728
Senast: Kattennizze
·
Småbarn Det verkar bli vinter i år igen :) Vad har/ska ni välja för overaller/tvådelat till era barn iår och vilka skor? Maja som blir 2år...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 437
Senast: Miks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp