Jag missade att rösta men jag måste få ur mig det här.
Vuxna är ett extremt larvig och skämmigt namn. Jag fattar inte logiken öht. Alla ungdomar över 18 är vuxna och de allra flesta föräldrar är över 18 och därmed också vuxna.
Men inte alla vuxna som är föräldrar ;)
 
Jag nöjer mig med att tycka att serien Ungdom . Vuxna . Förälder är lite oenhetlig antalsmässigt.
Typ Singular . Plural . Singular

Och det skaver lite i ordningssinnet.

Jag som trodde att ni utläst redan av debatten att det här forumet är mycket populärare än både Ungdom och Förälder - där det nog aldrig är mer än en besökare i taget. Ett solklart tydliggörande direkt i rubrikform, helt enkelt.
 
Även vi som är över och över över vuxna kan vara med här i vuxenlekarna om vi tycker dom är kuliga. Få se om dom blir det nu då men hittills har dom ju varit tämligen ointressanta
Om du är över och över över vuxna kanske stillsamma pensionärslekar som gissa gungstolens bredd och balansera kaffekoppen till munnen framför våldsamma krigslekar som kubb skulle passa bättre.
Jag förstår dock om du upplever dem som tämligen ointressanta, och trånar lite med blicken när kubbspelet ställs upp på gräsmattan här utanför hemmet.
 
Om du är över och över över vuxna kanske stillsamma pensionärslekar som gissa gungstolens bredd och balansera kaffekoppen till munnen framför våldsamma krigslekar som kubb skulle passa bättre.
Jag förstår dock om du upplever dem som tämligen ointressanta, och trånar lite med blicken när kubbspelet ställs upp på gräsmattan här utanför hemmet.
Nu ska vi vara
nu ska vi vara
vuxna, tjoflöjt :D
 

Liknande trådar

Tjatter Måste bara fråga...Finns ni vuxna människor som inte tvättar händerna efter toabesök?
4 5 6
Svar
107
· Visningar
4 350
Senast: SiZo
·
Fordon Vi är på gång att skaffa ny bil och funderar både på vilken typ av bil vi ska ha (två vuxna, tre barn och en hund) samt om vi ska leasa...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
5 107
Senast: Guldaskig
·
Övr. Hund Blev inspirerad av valpbilderna i uppdateringstråden och tycker att vi borde visa hur våra hundar såg ut som plutte-valpar och sen hur...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
6 940
Senast: Troll
·
Övr. Katt Inspirerad av tråden på hundsidan, vore kul att se era kissar som ungar och sen vuxna! 😻 Vår Carsten vid ca 8 veckor (hos uppfödaren)...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp