Western-tjatter 2

Sv: Western-tjatter 2

Chatten Pax.....
thwaiting.gif
 
Sv: Western-tjatter 2

okey!;)
jag heter som här = ninchen:D
om non vill se liter bilder på mej:o och mina djur:d
 
Sv: Western-tjatter 2

hojsan på er allesamman. Läget? I natt var det 20- o nu e de på +-0. Omslag kan man kalla de, väder omslag. Ombyte förnöjer.
 
Sv: Western-tjatter 2

Toudelou. Hur har ni det i westernsverige? Snart är det dags för årsmöten i westernföreningarna. Är ni angagerade eller är ni soffpotatisar som bara klagar o aldrig åstakommer något själva för westernridningens utveckling. Naturligtvis är väl alla bukisar super angagerade, hoppas jag. Hahah Ha de gutt.
 
Sv: Western-tjatter 2

Toudelou. Hur har ni det i westernsverige? Snart är det dags för årsmöten i westernföreningarna. Är ni angagerade eller är ni soffpotatisar som bara klagar o aldrig åstakommer något själva för westernridningens utveckling. Naturligtvis är väl alla bukisar super angagerade, hoppas jag. Hahah Ha de gutt.

Självklart engarerad...vette katten hur många ideella timmar man lagt ner senaste decenniet:crazy:
Har bara lite svårt att veta vart jag ska lägga krutet i engagemanget i år...klubben har en svajande existens och jag tränar utanför styrelsens organisation. Har dessutom fått förfrågan om plats i nästa nivå...så vi får se - jag kanske rent av tar ett sabbatsår från allt styrelsearbete.
 
Sv: Western-tjatter 2

Min klubb ska eventuellt läggas ner om inte ny styrelse tillkommer innan mars, Själv är jag gärna med och hjälper till, men jag känner mig inte välkommen i klubben längre, kännt så ett bra tag. så tyvärr orkar jag nog inte bry mig så överdrivet mycket :(
 
Sv: Western-tjatter 2

Verkar vara fler klubbar som är i farozonen, tycker att det läggs ner lite här och var nu...Synd, men jag kan också förstå de som inte orkar kämpa...

Har själv varit aktiv styrelseledamot i olika klubbar sen dryga 25 år och kan säga att det sliter, då allt färre vill hjälpa till. Ett många gånger otacksamt jobb när det kritiseras mycket om ett arrangemang inte är helt super, men de som klagar vill sällan eller aldrig vara behjälpliga i att förbättra.

Jag vet ärligt talat inte hur jag ska agera framöver, det är ett tungt lass att dra, och jag önksar bara att jag ska ha orken att fortsätta, men kanske i en mindre framträdande roll då...
 
Sv: Western-tjatter 2

Har du problem med det? Ombyte förnöjer säger dom eller så är det bara ombytligt.
 
Sv: Western-tjatter 2

lolo. Gulligt sagt, jag är snart en gammal tant, eller nått. Jag förvaltar liksom föreningens laptop o digitalkamera, så jag kan fixa lite nu. Ska lära mig hur man infogar bilder hit via photobucket. Man lär så länge man lever om man bara minns vad man lärt sig. hahahah
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
478
· Visningar
12 282
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 265
Senast: WBanna
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 817
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 894
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp