Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer I hopp om att få lite annat att tänka på så har jag nu suttit och funderat på varför vi(iallafall jag) är så fixerade vid åldern i...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
10 342
Relationer Snart är det slutlajakt för det blir lag på åldergräns för sociala medier, hehehe :sneaky::grin...
2
Svar
22
· Visningar
1 474
Senast: CodeSixty
·
Relationer Hur tänker ni kring åldern på eran partner? Hur stor åldersskillnad känns ok sas, och hur gamla är ni själva? Har det någon betydelse om...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 844
Senast: Raderad medlem 6459
·
Relationer Trillingen försvann ju för några år sedan och den ersattes av fläderblom. Nu är det dags igen och fläderblom får stryka på foten och...
Svar
17
· Visningar
6 007
Senast: Gammeln
·
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
87 436
Senast: Snurrfian
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
758
Relationer Jag är den där jobbiga vännen/dejten som alltid säger "jag vet inte riktigt..." när det ska hittas på något kul att göra. Det tänkte jag...
Svar
3
· Visningar
1 616
Senast: Lyrisk
·
Relationer Hej jag heter Castellini och jag ska gifta mig i februari 🙈 Det kommer att vara en traditionell vigsel och sedan trerätters middag och...
Svar
9
· Visningar
3 676
Senast: Bulldoozer
·
Relationer Jag och sambon känner att vi fastnat lite i vardagen. Tv:n på och varsin dator i knät sittandes i soffan. Nu har vi bestämt oss för...
2
Svar
28
· Visningar
27 938
Senast: HeleneK
·
Relationer Har bara gästläst i forumet tidigare. Men behöver reda ut en fundering. Om man som gift har ett äktenskapsförord där båda har enskild...
Svar
8
· Visningar
1 670
Relationer Är dom på väg att få sparken :up:
Svar
1
· Visningar
479
Senast: Sporthorse
·
Relationer Funkar det? Har alltid hört att fransmännen vägrar att prata engelska, är det en myt eller sanning? Jag kan lite (med betoning på lite)...
Svar
13
· Visningar
4 789
Senast: BaconBob
·
Relationer Okej, här kommer ett sådant där dilemma som en egentligen bara kan bestämma själv, men jag vet verkligen varken ut eller in och tänker...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 269
Senast: nejlica
·
Relationer Är det en flygvärdinna som poserar sexigt i tomteluva
Svar
1
· Visningar
478
Senast: Thomasine
·
Relationer Åh äntligen...Jag blev så glad när jag läste följande...:)...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
4 601
Senast: CillaW
·
Relationer Mina föräldrar är båda i 80-årsåldern och som många par i den generationen har de inte båda stått som ägare på hus, bilar mm. Pappa har...
Svar
1
· Visningar
1 736
Relationer Jag har just upptäckt att folk kramar varandra i affärsrelationer. Nu skulle jag behöva hjälp att förstå fenomenet bättre. Visste ni...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 268
Senast: Karfitsa
·
Relationer Skriver ett anonymt inlägg ang detta då det är privat.. Men är det någon här som fått igenom vuxenadoption eller vet någon som fått ...
Svar
15
· Visningar
3 336
Senast: lil-sis
·
Relationer Vilket härligt TV- program. Ute på Robinson ön så är det en massa tjejer o killar som dejtar varandra i en superhärlig miljö. Grejen är...
Svar
4
· Visningar
651
Relationer Vill verkligen vara anonym för denna tråd, så valde ett annat användarnamn. Hur som helst så har jag problem.. Jag har i flera år...
2
Svar
20
· Visningar
6 302
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp