Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Ni som lever i ett samboförhållande (utan barn); hur får ni vardagen att gå ihop? Vad har ni för överenskommelser, "regler" och rutiner...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 038
Senast: ch791022
·
Relationer Börjar om 10 minuter. Ska ni följa den?
32 33 34
Svar
678
· Visningar
79 427
Senast: Dandylinn
·
Relationer Hemligt nick och sådär. Har varit sambo i ett par år med en man. En fin man på de flesta sätt, förhållandet fungerar bra för övrigt...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
16 118
Senast: Jajjemen
·
Relationer En av mina föräldrar har lidit av anorexi åtskilliga år och alkoholism en del år också... Det senare har jag själv förnekat under flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 466
Senast: Luff
·
Relationer Jag har ett dilemma, som kanske anses av många som ett lyxproblem. Men för att göra historien någorlunda kort: För 5 år sedan...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 078
Relationer Hej Bullen... Jag är en kille på 28+ som har ett problem... Jag tror jag är kär i en tjej som bor långt bort, och då menar jag långt...
2
Svar
21
· Visningar
4 536
Senast: cherie
·
Relationer Jag har en tanke, som jag själv tycker är helt absurd, men som vägrar släppa taget om mig. Så nu måste jag ventilera den tanken lite...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
19 682
Senast: Flaskpost
·
Relationer Jag vill inte förorena datingtråden då det här handlar om bedrägerier. Jag blev kontaktad av en(?) man(?) som så många andra. Jag...
10 11 12
Svar
230
· Visningar
42 216
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Relationer Det fanns en bröllopstråd på ÄU en gång i tiden, då var jag mest ivrig påhejare :D Nu är det dock min tur, nästa sommar är det dags och...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
177 385
Senast: Emtherlia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp