Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Alltså jag är ju en sån som inte anser att vissa "sjukdomar" är just sjukdomar utan mer hur man är som person. Så hur ser ni på...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 256
Senast: MiaMaria
·
Kropp & Själ Hej alla! Skulle vilja ha lite tips om hur man motverkar fett hår, duschar jag på morgonen så är håret fett redan på eftermiddagen...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 699
Senast: pellemojj
·
Kropp & Själ Tja, jag gör en spinoff på tråden från ungdom för vinterjackor. Alla tre rockar har samma isättning med ribbad krage och lätt...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 382
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Vad tycker du skall beskattas och hur mycket? Mer eller mindre än idag och när svaret är mindre, vilken annan skatt skall höjas? Frågan...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 045
Kropp & Själ När börjar ni ställa krav på att göra ett förhållande officiellt ?efter visst antal månader, känslor , umgänge ? Jag har träffat en...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 382
Kropp & Själ Hej! Jag har upplevt att jag har problem med att läsa rader i böcker mer eller mindre hela mitt liv. När jag frågade min mamma så sa...
Svar
5
· Visningar
1 542
Senast: zaching
·
Kropp & Själ Hej Buke, ber om ursäkt om denna tråd inte fyller någon större funktion, men jag känner mig så oerhört rädd och ledsen. Samtalet med...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Så sambon stod och andades in dieselavgaser under en timme. Har ont i huvudet och känner sig febrig (ligger och skakar), hur orolig ska...
Svar
12
· Visningar
8 401
Kropp & Själ Jag hoppas det år ok att diskutera könsorgan här, jag är inte den vanligaste besökaren här. Bara plocka bort om den hamnat fel eller är...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
20 934
Senast: hippofil
·
Kropp & Själ För ungefär ett halvår sedan diagnosticerades mina långvariga och problematiska eksem som kontakteksem genom ett lapptest. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 291
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Ja, hur sjuka måste ni känna er innan ni är hemma vid till exempel förkylning?
6 7 8
Svar
143
· Visningar
9 529
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Mina armar tar stryk vid styrketräning. Till en början gick det bra, jag kunde ta mer och mer i vikt och märke skillnad. Men plötsligt...
Svar
8
· Visningar
669
Senast: Aionee
·
Kropp & Själ Min mamma ligger inne nu på sjukhus och hon är tyvärr rätt dålig. Jag bor ju tyvärr i södra Tyskland så jag har en lång resa till henne...
Svar
4
· Visningar
631
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ mNu har jag haft ont i foten i 3 månader utan att det blir ett uns bättre. Om något så blir det sämre istället. :cry: Jag har försökt...
Svar
6
· Visningar
890
Kropp & Själ Och vad räknas till de där "fem portioner frukt och grönt om dagen" som alla tjatar om? Nu är det klart att man inte måste äta...
Svar
13
· Visningar
1 934
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Köpte ingefära för att ha i te men köpte nog liiite väl mycket då det var styckpris o jag såklart tog den största. Så vad ska jag göra...
Svar
9
· Visningar
1 064
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Ja.. Vad har ni för erfarenheter? Blev ni nöjda? Kostnader? Gjorde ni privat eller fick det betalt? Tell me.., Jag håller nu på med...
2
Svar
36
· Visningar
4 718
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Jag började ett nytt jobb i mars. Några månader senare satt jag i personalrummet innan jag skulle börja tillsammans med två andra...
Svar
9
· Visningar
1 392
Senast: Korven
·
Svar
0
· Visningar
425
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Hej var för 2 veckor sedan som jag var helt borta gick runt i cirklar i en affär viste knappt var jag håll på var nära att jag gick in i...
Svar
8
· Visningar
869
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp