Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag satte i måndags in en kopparspiral, och blev informerad om att endast använda bindor tills den första mensen tar slut, och det har...
Svar
17
· Visningar
13 318
Senast: Panamera
·
Kropp & Själ Vet inte vad jag vill med denna tråd. Vet att Buke inte är läkare men har tappat allt förtroende på den yrkeskategorin ändå. För ca...
2
Svar
23
· Visningar
9 705
Senast: Poisonous
·
Ibs
Kropp & Själ Efterlyser mer info om er som tros ha IBS. Vad har ni gjort för ändringar, vad för sorts mat verkar vara bättre? Sämre? Är det vanligt...
Svar
11
· Visningar
1 734
Senast: MiaMaria
·
Kropp & Själ Hur många här inne håller även på med Bodyfitness och tävlar i de?? Hur har ni löst allt praktiskt och tidsmässigt för att hinna med...
Svar
0
· Visningar
811
Senast: Niela
·
Kropp & Själ Behöver tips på ett verktyg som är lätt att registrera det man äter och tränar i!!! Har prövat Viktväktarna och deras sida funkar...
2
Svar
32
· Visningar
4 882
Senast: Mimsan_
·
Kropp & Själ Igår kväll låg jag på soffan och hade slumrat lite, stängde av tv:n och bestämde mig för att gå i säng, när jag ser rök komma någonstans...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 971
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Är öm och stel i nacken. Kan vrida huvudet och båda håll men det känns att det inte är så smidigt som det brukar. Pussa på sambon...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Han som var min största och första kärlek. Som jag trodde jag skulle dela hela livet med. Som jag älskade så högt att ord inte kan...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 934
Senast: lizan
·
Kropp & Själ ...man kokar köpta frysta bär innan man äter dem. Orsaken är att hepatit A ökat och man tror det beror på frysta bär. Undrar om det...
2
Svar
30
· Visningar
4 529
Senast: Hatsune
·
Kropp & Själ Ja, kära ni som vet allt! Jag är 20 år och har inte haft "tonårsproblem" på väldigt många år. Några finnar runt mens men inte mer än...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Kan man vara allergisk mot öl? Hur skulle det i så fall kunna visa sig? Mot andra alkohol-aktiga drycker då?
2 3
Svar
46
· Visningar
25 178
Kropp & Själ Hittar inte och min gamla gamla gamla som inte tillverkas längre är slut :cry: Någon som har tips på vars man kan finna detta...
Svar
5
· Visningar
2 955
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Jag hade tänkt börja med lchf och jag tänkte på hur det ligger till med bönor. Går det bra att äta? För vissa innehåller väll en hel del...
Svar
2
· Visningar
3 920
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Ännu en gång har jag googlat och inte blivit så jätteklok av resultaten så jag vänder mig till er smartisar som säkert har koll :)...
Svar
14
· Visningar
10 666
Senast: Nizhoni
·
Kropp & Själ Inom kort ska sambon och jag se en show på Friends arena och funderar på vad det finns för bra restauranger i närheten (gångavstånd)...
Svar
7
· Visningar
1 861
Senast: Tibialis
·
Kropp & Själ Hur får man veta att någon nära anhörig har dött? Jag funderade lite på det. Hittills har "bara" morfar och farmor dött, men det var...
2
Svar
33
· Visningar
8 044
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ En natt i somras fick jag påhälsning av polisen, min fars dödsbesked slängdes i ansiktet på mig och en pappåse med hans personliga...
2
Svar
20
· Visningar
4 324
Senast: Sockerbit
·
Kropp & Själ Jag drog ut en tand igår, det gick jättebra och hålet såg fint ut, sa tandläkaren. Men idag smakar det lite annorlunda i munnen. Och...
Svar
4
· Visningar
8 218
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vet inte ens i vilken ände jag ska börja.. Har skrivit några trådar om den här hösten och vintern tidigare, så vissa av er kanske har...
Svar
12
· Visningar
2 380
Kropp & Själ Jag ska ha min vårruset premiär i år:D Några fler som ska springa? Hur lägger ni upp er träning?
Svar
13
· Visningar
1 358
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp