Bukefalos 28 år!

Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos Skulle som vanligt in o kolla diskussionerna på barockforumet, men de är borta?!
Svar
2
· Visningar
743
Senast: via
·
Bukefalos Förr kunde man ju skriva in en länk, och sen med hjälp av hyperlänken (jordgloben) få länken till en text istället (för att t ex...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: Russis
·
Bukefalos Hur många tecken får man skriva i ett inlägg/pm innan det är för många??? Jag satt och skrev ett pm nu, och när jag skulle skicka fick...
Svar
9
· Visningar
1 182
Senast: Prosit
·
S
Bukefalos Vad är egentligen gruppmedlemskap som står i profilen?
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Svíþjóð
·
C
Bukefalos Först: stort tack till Gunnar som skapat ett sånt kanonforum! Bra jobbat! Jag skulle dock bli ÄNNU mer nöjd med bukefalos om forumet...
2
Svar
27
· Visningar
1 896
Senast: nilema
·
Bukefalos Varför tog min tråd bort ??? Stod väl inget dumt / elakt i den ... ? Möjligtvis att den låg i fel forum, men kan ni bara plocka bort...
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: Palle_yoo
·
R
Bukefalos Varför står det att den del användare är gäster?? Är det för att det inte använt sitt namn på länge eller har de valt att bli bort-tagna??
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Smulu
·
Bukefalos Det här är så konstigt, när jag skapade ett inlägg kom inte det upp på Nya inlägg-bilden. Svarar jag på inlägg - samma sak. Svarar jag...
Svar
5
· Visningar
793
Senast: Trissa
·
M
  • Låst
Bukefalos Hur gör man om man vill lägga till en bild i ett meddelande??? Alltså ett kort menar jag.
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Cheeserica
·
Bukefalos Sidan kan ej visas.... det är tredje dagen jag har problem med Buke på kvällstid. Det var jättebra direkt efter uppdateringen, men nu är...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: mandalaki
·
F
Bukefalos Kanske är fle forum att at detta i. Men hittade ingen annanstans o fråga i. Hur lägger man ut en annons här på bukefalos ?? Hittar...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: Mynta2
·
T
Bukefalos .. vad fan händer? det går ju inte att navigera för fem öre. uppdatera gärna, men nerdatera känns lätt onödigt. :crazy:
Svar
17
· Visningar
1 122
Senast: Tiggertjejen
·
Bukefalos Om man haft någon på ignorera listan men löst sina olikheter civiliserat som vuxna människor och därför vill ta bort ignoreringen, HUR...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: Rea
·
L
Bukefalos hej, jag har skapat en tråd nu två ggr på senior... varför tas den bort?:devil: det är en humortråd
Svar
2
· Visningar
893
Senast: lundborg
·
Bukefalos Undrar bara om ni har gjort något vid uppdateringen så att man inte kan lägga med smilies i sina inlägg, i andra webbläsare än Explorer...
Svar
9
· Visningar
883
Senast: Luxi
·
Bukefalos hur byter man namn här på buke?:confused:
Svar
4
· Visningar
1 038
Senast: PrittePuff
·
Bukefalos När jag går in på buke så kommer först förstasidan upp som den ska vara. Sen går det några sekunder, så blir det annan adress i...
Svar
8
· Visningar
799
Senast: Magica
·
Bukefalos Rätta mig om jag har fel, men jag har för mig att tidigare så var efterlysningar av hästar upplagt som diskussionerna. Så att man såg...
Svar
6
· Visningar
845
Senast: mysko
·
M
Bukefalos jag kan inte ladda upp bilder. jag vet hur man ska göra och jag har dom på en sida på internet å sen då men ska kolla på bildens...
Svar
3
· Visningar
736
Senast: Gunnar
·
P
Bukefalos Kanske finns en sådan tråd redan, men jag hittar ej det jag söker. Här finns ju lite fackspråk som jag inte begriper. Vad betyder...
Svar
3
· Visningar
877
Senast: millansnillan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp