Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

V
Bukefalos hur gör jag för att avsluta mitt medlemskap på bukefalos? behöver hjälp.
Svar
5
· Visningar
1 153
Senast: Boj
·
Bukefalos Idag gick jag för första gången in på min "privata meddelanden" sida fast det stod 0. Blev väldigt förvånad när jag hittade pm som var...
Svar
4
· Visningar
1 207
Senast: _ox_
·
S
  • Låst
Bukefalos hur gör man om man vill lägga upp kort i en tråd? ja har kort på datan men ja vet inte hur ja ska göra för att få dom i tråden... hjälp!!!
Svar
5
· Visningar
798
Senast: Mynta2
·
J
Bukefalos Kan inte någon förklara för mig hur man lägger upp filmer? Det står ingenting om hur man gör det i dom nålade trådarna!
Svar
2
· Visningar
751
Senast: jagjosefine
·
B
Bukefalos Hur gör man om man vill radera eller redigera en tråd eller dyligt man har lagt ut och kanske ångrar sej eller vill lägga till något...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: blissare
·
Bukefalos Utnyttjar ignorerlistan ?? Vad krävs det av en annan användare, för att hamna på just Din Igg-lista ?? Jag har iggat en användare...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 666
Senast: Gazzan
·
Bukefalos Är det någon mer än jag som har enorma problem med bukefalos idag?? Varje gång jag ska posta ett inlägg så får jag felmeddelande. Sidan...
2
Svar
25
· Visningar
1 719
Senast: Snuffsan
·
Bukefalos vet en ny bukare som bara kan skicka pm, men inte svara på trådar. Det står att hon inte har behörighet??!!! What to do? :confused:
Svar
2
· Visningar
741
Senast: Ragatan
·
Bukefalos Vad hände med min canasta-tråd?!? Skrev ju en tråd där vi canastaspelare kunda samlas och när jag laddat upp den dog Buke (d v s...
Svar
5
· Visningar
714
Senast: Ragatan
·
Bukefalos När man kollar på olika användare står det på vissa Referrals: 1 Referrals: 0 vad e referrals för nått?
Svar
17
· Visningar
1 836
Senast: Ragatan
·
Bukefalos Varför försvinner vissa gamla trådar, medan andra finns kvar? En del av mina (som inte var särskilt gamla) har försvunnit, medans...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: Katana
·
Bukefalos Vad är egentligen det där "referrals" som finns under ens allmänna presentation? *kort och koncis fråga* :D
Svar
2
· Visningar
737
L
Bukefalos I och med att jag är ny här... Jag har sökt och letat bland forumen (då det på olika forum finns),men inte hittat något ställe att ge...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: shady
·
Bukefalos När jag den senaste tiden gått in på Buke o kollat så har det knappast varit med någon glädje många gånger :( Man loggar in i hopp om...
2
Svar
24
· Visningar
2 214
Senast: Henchen
·
D
Bukefalos Varför fungerar den inte för mig? Jag kommer till själva sidan, kan logga in mig, men sedan är det bara grönt... :confused: Jag...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Dropdead
·
Bukefalos Humelbumlan skriver med hjälp av Naffayette- Har försökt flera gånger att posta en ny tråd under rubriken "ridning", men det går inte...
Svar
10
· Visningar
1 054
Senast: Ragatan
·
Bukefalos Hur bär jag mig åt för att få in egna Smileys som jag har på datorn in i ett inlägg??? //Freydis
Svar
9
· Visningar
2 224
Senast: Japanesen
·
Bukefalos Vart tog tråden på avel vägen angående korsningar travare/halvblod? Hittar den inte någonstans? Har ni tagit bort den :confused:
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: Gnist
·
Bukefalos Är det bara för mig Buke krånglar ikväll? Tycks inte kunna posta några trådar... :confused: :crazy:
Svar
12
· Visningar
1 031
Senast: Saybia
·
Bukefalos :devil: Ni som vill ha en spysmiley kan ju skriva sitt namn/bukenamn lr en hällsning till Gunnar här.. Så kanske vi får våran Spysmiley :D
4 5 6
Svar
114
· Visningar
8 005
Senast: Vaccan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp