Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur http://www.expressen.se/index.jsp?a=542534 :cry: :mad:
Svar
13
· Visningar
997
Senast: ngenga
·
Övr. Djur Jag och min pojkvän skulle ta oss en promenad med hunden och hinner inte långt för än vi ser en igelkott lufsa runt i parken lyckligt...
Svar
4
· Visningar
2 414
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Djur Gör här en tråd med mina marsvin. Egentligen har jag bara ett eget men det har råkat bli flera senaste tiden... Mitt marsvin Puzzel...
Svar
10
· Visningar
834
Senast: *tove*
·
Å
Övr. Djur Hejsan... Jag undrar en sak. Mina Marsvin var lösa på köksgolvet i går. Då ser jag något märkligt. "Mannen" hoppade upp med bakbenen på...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Åsa99
·
Övr. Djur Min dvärgvädur har fått som en knöl på magen. E det någon annans kanin som fått något liknande? :crazy: Den är väl lika stor som en...
Svar
8
· Visningar
2 340
G
Övr. Djur Är den också borttagen. :eek: Varför det nu då? Jag som ville veta hur det går med hittegrisen. :(
2
Svar
20
· Visningar
2 130
Senast: KungTulle
·
M
Övr. Djur Igår hämtade vi hem våra två Hermelinflickor. Hur gamla ska de vara innan man kan börja ge dem grönsaker? Har hört att vissa tycker att...
Svar
5
· Visningar
3 668
T
Övr. Djur \"Inhoppning\" av lilla Smilla. Några tips? Min lilla kanin är ca 10 veckor nu, pigg och glad och har inga protester alls mot selen...
Svar
5
· Visningar
888
Senast: Tican
·
J
Övr. Djur Finns det någon speciell sand man bör använda sig av? Har hört att det kan funka med Chinchillasand till hamstrar. Någon som vet mer...
Svar
8
· Visningar
1 686
Senast: Jozephin
·
T
Övr. Djur Har en kaninhona på 2½ år som i fram tills i somras var jättefin, men sen har hon utvecklat en sådan där "haklapp", vet inte vad jag ska...
2
Svar
24
· Visningar
10 917
Senast: Fjanton
·
Övr. Djur Fler än jag som kollar på det? Fy fan... Jag blir så upprörd! Stackars djur! Deras liv förkortas ju med flera år :cry:
Svar
5
· Visningar
872
Senast: Mitrolle
·
Övr. Djur Hej alla bukare! Jag har börjat fundera på att skaffa mig ett husdjur igen, då jag, av olika anledningar, har svårt att vara helt...
2
Svar
28
· Visningar
6 837
Senast: Andromedae
·
Övr. Djur \"bondgårdsdjur\" och liknande.. Nån som är bra på att räkna ut foderstater till sådana? (o vet hur o när dem skall skötas) Vi skulle...
Svar
2
· Visningar
1 212
Övr. Djur Har gått och sneglat lite på såna där större, klättervänliga trädgrenar som folk har i akvarier och terrarium. Kan man ha sådana till...
Svar
9
· Visningar
1 178
A
Övr. Djur Min Hilda, dvärghare, har jag haft i tre veckor nu och hon har bitit mig tre gånger redan!!! Första gången var lite av en...
Svar
19
· Visningar
5 896
Senast: Anna_Nyberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp