Bukefalos 28 år!

Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Övr. Djur Kan man (bör man?!) ösa upp gruset o skölja det o sedan slänga tillbaka det, tillsammans med delvattenbyte, utan att ta bort fisken...
Svar
6
· Visningar
986
Senast: Tires
·
Övr. Djur Ja, vad sjutton heter de där små "plastakvarierna" med nätlock gjort av plast, som man använder när man ställer ut möss, hamstrar etc.?
Svar
7
· Visningar
1 589
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Hur kan det vara lagligt okej att behandla djur och insekter som de gör i vissa tvprogram? :mad: Exempel: Silent Library. Stackars...
Svar
7
· Visningar
1 455
Senast: angelwings
·
T
Övr. Djur \"Sne\"! Kaninhjälp!! Min kanin ser alldeles sne ut! :confused: Som om hon hade nackspärr ungefär. Dricker, äter, skuttar och är glad...
Svar
9
· Visningar
1 441
Senast: empty
·
R
Övr. Djur Har en pojkkanin på 4½ år som först bott ute, sen i stall och nu är innekanin. Det går jättebra ända tills ja för några dagar sedan...
Svar
5
· Visningar
4 753
Senast: sofiie
·
Övr. Djur Har idag fått en ny kanin, en hona som är ett halv år / ett år.. En väldigt trevlig tjej.. Har tänkt på att man kanske kan sätta...
Svar
17
· Visningar
4 188
Senast: sofiie
·
Övr. Djur http://www.expressen.se/index.jsp?a=542534 :cry: :mad:
Svar
13
· Visningar
1 000
Senast: ngenga
·
Övr. Djur Jag och min pojkvän skulle ta oss en promenad med hunden och hinner inte långt för än vi ser en igelkott lufsa runt i parken lyckligt...
Svar
4
· Visningar
2 422
Senast: MrsScabtree
·
Lantbruksdjur Jag och min ledsagare har pratat lite om att åka iväg och kolla på betessläpp till sommaren. Men var kan man hitta betessläpp som är...
Svar
19
· Visningar
2 295
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Gör här en tråd med mina marsvin. Egentligen har jag bara ett eget men det har råkat bli flera senaste tiden... Mitt marsvin Puzzel...
Svar
10
· Visningar
834
Senast: *tove*
·
Lantbruksdjur Var på studiebesök hos en mjölkbonde i förrgår och denna avlade på kor med bra lynne. Bra lynne frågade jag, hur kan man göra det när...
Svar
2
· Visningar
1 156
Senast: Beckie
·
Å
Övr. Djur Hejsan... Jag undrar en sak. Mina Marsvin var lösa på köksgolvet i går. Då ser jag något märkligt. "Mannen" hoppade upp med bakbenen på...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Åsa99
·
Däggdjur Tips på roliga saker för getter att ha i hagen önskas! De kommer ha en stor stubbe men annars är det ganska plant. Vill ha lite saker...
Svar
4
· Visningar
3 643
Senast: rosaavokado
·
Däggdjur Hej på er alla! Jag undrar om någon har någon idé på hur man ska sysselsätta sitt marsvin på ett annat sätt än att släppa ut den på...
Svar
8
· Visningar
2 043
Senast: CalaCherie
·
Övr. Djur Min dvärgvädur har fått som en knöl på magen. E det någon annans kanin som fått något liknande? :crazy: Den är väl lika stor som en...
Svar
8
· Visningar
2 356
G
Övr. Djur Är den också borttagen. :eek: Varför det nu då? Jag som ville veta hur det går med hittegrisen. :(
2
Svar
20
· Visningar
2 134
Senast: KungTulle
·
Däggdjur http://www.joe-riggs.com/kat_fundet.html Söt katt. Nån som vet vad det är för ras? :D
Svar
4
· Visningar
1 189
M
Övr. Djur Igår hämtade vi hem våra två Hermelinflickor. Hur gamla ska de vara innan man kan börja ge dem grönsaker? Har hört att vissa tycker att...
Svar
5
· Visningar
3 671
T
Övr. Djur \"Inhoppning\" av lilla Smilla. Några tips? Min lilla kanin är ca 10 veckor nu, pigg och glad och har inga protester alls mot selen...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: Tican
·
J
Övr. Djur Finns det någon speciell sand man bör använda sig av? Har hört att det kan funka med Chinchillasand till hamstrar. Någon som vet mer...
Svar
8
· Visningar
1 688
Senast: Jozephin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp