Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Övr. Djur Har en kaninhona på 2½ år som i fram tills i somras var jättefin, men sen har hon utvecklat en sådan där "haklapp", vet inte vad jag ska...
2
Svar
24
· Visningar
10 917
Senast: Fjanton
·
Däggdjur Ni som kan kaniner. Jag har två kaninhonor, ca 13 veckor gamla. De är mycket hanterade och accepterar det mesta. Men nu sista veckan har...
Svar
1
· Visningar
1 177
Senast: Yrja
·
Övr. Djur Fler än jag som kollar på det? Fy fan... Jag blir så upprörd! Stackars djur! Deras liv förkortas ju med flera år :cry:
Svar
5
· Visningar
872
Senast: Mitrolle
·
Lantbruksdjur Jag skaffade mina första Hedemorahöns för sex år sedan. Dom ruvade inte, därför blev det två till varav en dog... Och sedan tre till och...
Svar
5
· Visningar
3 283
Senast: Yrja
·
Lantbruksdjur Har en get som jag skulle villja få upp i hull! En ganska gammal hona! Hon är kollad av vet, tänder å så! Äter nu då krosshavre o...
Svar
12
· Visningar
2 241
Övr. Djur Hej alla bukare! Jag har börjat fundera på att skaffa mig ett husdjur igen, då jag, av olika anledningar, har svårt att vara helt...
2
Svar
28
· Visningar
6 837
Senast: Andromedae
·
B
Däggdjur \"Det går INTE att ha kaniner ihop\"!! Är det bara jag som är trött på att höra det?? Kaniner är flockdjur, självklart vill de ha...
2 3
Svar
59
· Visningar
17 376
Senast: vallhund
·
Övr. Djur \"bondgårdsdjur\" och liknande.. Nån som är bra på att räkna ut foderstater till sådana? (o vet hur o när dem skall skötas) Vi skulle...
Svar
2
· Visningar
1 213
Däggdjur Kom hem från en helg i Göteborg idag och började så klart gosa med mitt lilla hjärta på direkten. Såg då att hon hade nånting i...
Svar
2
· Visningar
1 158
Senast: Cattis_E
·
T
Däggdjur Hej! Jag har en kaninhona på ca 3-4 månader. Hon är extremt långhårig och pälsen kräver mkt tid. För ca en månad sen slarvade jag med...
Svar
10
· Visningar
5 736
Senast: Tregly
·
Lantbruksdjur Jag har tagit över ett stall och därmed fått ärva en "minigris" på ca 85kg. Han går lös på gården, har en halmad box i stallet och...
Svar
17
· Visningar
2 333
Senast: Boerperd
·
Däggdjur http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14405696.ab Står att den har blå ögon men albinos brukar väl ha röda? Kan det vara så att...
Svar
8
· Visningar
6 513
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Har gått och sneglat lite på såna där större, klättervänliga trädgrenar som folk har i akvarier och terrarium. Kan man ha sådana till...
Svar
9
· Visningar
1 178
A
Övr. Djur Min Hilda, dvärghare, har jag haft i tre veckor nu och hon har bitit mig tre gånger redan!!! Första gången var lite av en...
Svar
19
· Visningar
5 896
Senast: Anna_Nyberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp