Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Q
Tävling Vad menas med div1 div2 div3?? :confused:
Svar
7
· Visningar
1 633
Senast: _Peplis_
·
R
Tävling Jo, det är såhär att jag har aldrig tävlat. Men om jag hittar en medryttarhäst jag får tävla på vill jag ju gärna ta vara på den...
Svar
9
· Visningar
1 581
Senast: megasus
·
A
Tävling Är det något jag glömt?! Grönt Kort. Hästlicens Ryttarlicens Vaccinationsintyg. Måste man ha med hästens registreringsbevis?
Svar
2
· Visningar
1 686
Senast: aaa
·
S
Tävling Var skaffar man licenser för lokal tävling???? vad kostar det? jag ska tävla hoppning 20 februari på min fd travare men jag har...
Svar
4
· Visningar
1 337
Senast: megasus
·
Tävling när brukar dessa skickas ut för det nya året? Måste anmäla innan den 14:e januari och därmed åxå ha betalat in min licensavgift innan...
Svar
4
· Visningar
1 367
Senast: Ylva
·
M
Tävling Hej Jag har varit inne och tittat flera ggr på Ridsports hemsida. Jag hittar regionala hopptävlingar för stor häst men inte lokala...
Svar
3
· Visningar
1 283
Senast: Madicken
·
Tävling Jag skall vara med på min första tävling med egen häst på torsdag (är så nervös att jag knappt kan skriva...) och jag har en fråga, hur...
Svar
3
· Visningar
1 456
Senast: megasus
·
A
Tävling Nu vill jag ha detta klart för mig! Är alla hästar med gröna papper automatiskt anslutna om man betalar in avgiften till Swedehorse...
Svar
5
· Visningar
2 247
Senast: athena
·
E
Tävling Är det någon här som har erfarenhet av att få lov att ta med en ledsagare enligt LSS (lag om stöd och service för vissa...
Svar
5
· Visningar
1 162
Tävling Jag skall ev. starta min första Lc:2 i dressyr i mars, måste man ha kavaj & stövlar eller räcker det med klubbtröja/jacka och...
Svar
19
· Visningar
1 960
Senast: Ylva
·
B
Tävling Undrar hur ni tävlingsmänniskor har gått tillväga (lr om ni vet hur man kan gå tillväga) för att vänja pållan vid tävlingar. Sånnt som t...
Svar
7
· Visningar
1 329
Senast: life
·
G
Tävling hej.. jag undrar en sak.. man får ju tävla ponny efter man är 18 men får man då tävla den hur länge som hälst..asså typ när man är 25...
Svar
19
· Visningar
2 209
Senast: Nussikan
·
Tävling Jag har fått för mig att det är : A- ? b-13 c- 16 d- 18 är det så ??
2
Svar
25
· Visningar
12 254
N
  • Låst
Tävling Någon som vet ifall man får tävla Clear Rounder på ponny även om man är 'för gammal'?? :confused:
Svar
16
· Visningar
1 766
Senast: castle_bar
·
O
Tävling Läste i en gammal Minhästtidning från 80-talet i dag. Det stod att om man är över 18 år så kan man få tävla sin d-ponny (om man inte...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 953
Senast: Lady_S
·
T
Tävling Jag ska köpa en sällskaps- och promenadridningshäst (valack), som ska kunna gå som uppfostrare av mina framtida hingstföl och samtidigt...
Svar
19
· Visningar
2 447
Senast: Rufsan.
·
N
Tävling Jag och nåra polare ska ordna träningstävling i januari. Höjderna kommer vara 30, 50 och 70 alltså kommer det antagligen komma oerfarna...
2
Svar
31
· Visningar
3 790
Senast: nexxa
·
Tävling De nya priserna kommer att bli: * Lokal ryttarlicens 165: - * Nationell ryttarlicens senior 825: - * Nationell ryttarlicens junior...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 493
Senast: _otursbarn_
·
Tävling När jag var och kollade på en dressyrtävling i våras så var det en som sa när det var prisutdelning "men hon ställer ju sig på fel sida"...
Svar
15
· Visningar
6 090
Senast: Rufsan.
·
M
Tävling Måste fråga en grej... Min arab har VÄLDIGT LÅNG man... då undrar jag om man får ha en så kallad ponnyfläta i manen på honom på...
Svar
13
· Visningar
2 203
Senast: aamelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp