Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Annons på westernsadel.

De vet varken bomstorlek eller sitsstorlek.
Men de vet att den är jätteskön att sitta i och passade deras häst.

På bilden ligger bakgjordsremmen under sadeln. Fendern är omsatt bakofram, bakifrån, med spännet utåt och med stigbygeln på tvären.
Jepp. Ser jätteskönt ut.
 
Galnaste hästannonsen jag någonsin sett var här på buke för massor med år sedan. Islandshingst, ca 10 år gammal om jag minns rätt, knappt inriden och hade inte presterat någonting alls men såklart "lämplig för avel och tävling".
På bild den fetaste häst jag någonsin sett :nailbiting:
Slutklämmen var att han minsann var väldigt intelligent också, för han hittade alltid först ut ur labyrinthagar :confused:
 
Kopparjärn. När ska folk fatta att det heter koppjärn ?:arghh: Jag får seriöst ett bryt på det. Passar Beates och Wintec. Kolla hur det stavas innan annonsen läggs ut :arghh:

Folk är många gånger otroligt slarviga när dom skriver. Är det så jobbigt att läsa igenom innan man trycker på "svara" knappen...:grin::meh:
 
Häst beskrivs som muggfri och frisk.
Det är väl i och för sig bra, men kanske inte det viktigaste kravet jag skulle ha om jag letade häst :idea:

Tror just den rasen har mycket problem med mugg, om det är tinkern jag tänker på? Men med tanke på att det är minst tredje gången de lägger in annonsen på hästen så borde de kanske komplettera med lite mer info.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
194
Senast: em76
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
59 60 61
Svar
1 219
· Visningar
45 102
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 979
Senast: Takire
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
695
· Visningar
51 092
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp