Bukefalos 28 år!

Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

kl

Ska jag lägga till stegräkning i utmaningen? Hittar inte riktigt hur jag kan göra det? Kan inte ni som kör med stegräkning göra om det till km och lägga in i endomondo så kommer det ju med iaf?

Jo det går ju förstås, får köra på det!
 
Sv: Beach 2013, del X

Det ska inte vara några problem, tryck på Edit och sen lägg till träningsformer som är med i utmaningen. :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag kanske inte går världssnabbt men jag blir svettig som tusan så ni borde se att jag har gått 3,39 på endomondo challengen?
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

Ni vet hur glad jag var över mina första två kilometer utan att stanna någonsin igår? Idag kan jag vara ännu gladare... Jag satte precis fem kilometer.
 
Sv: Beach 2013, del X

Oj oj, hur ska detta sluta? :D Bra jobbat! Men var försiktig så att du inte skadar dig :)

Heja!
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha kan tillägga att idag var det inga jeans, stickad tröja, slitna skor och stor jacka. Hade vettiga skor, tights.. och sen halterneckbikini med linne (skulle ju bara ut och gå...).

Känner mig lugn över eventuell skaderisk, jag springer ju i gångtempo ;) Har dessutom linimentat knä och vader nu efteråt, som jag brukade göra vid sjukgymnastiken förut.
45 minuter ägnade jag åt mina 5,2km. Och nu blir det vila från löpningen i minst tre dagar (har dock ett ridpass inplanerat under en av dess dagar istället).

Kommer inte öka distansen någonting på ett tag framöver, bättre att höja hastigheten och köra lite mer intensiva pass igen känns det som. Ska ju dessutom till det gymmet jag hoppas på nu på måndag :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Grymt jobbat!! :D

Kl

Nu lämnar jag älskade huset i Spanien och åker in till Fuengirola och äter. Därefter fortsätter vi till malaga och hoppar på flyget. Ska bli skönt att komma hem, även om jag hellre stannat.. :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Kl
öUsch vad länge sen jag skrev här, har inte ens läst ikapp...

Träningsvärk idag efter att ha höjt vikterna på bodypump. Då försvann orken helt i slutet av passet dock.
Idag ska jag springa!
Gått med i månadens utmaning och hade som plan att verkligen logga allt den här månaden. Det sket sig direkt. .. vore kul att se hur mycket jag egentligen går.
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

Nu kan jag stoppa in en vinst i utmaningen, för jag har precis lagt en order :D (dock inga tights än :( ).
Dom första fem (utöver mig själv om jag hamnar där) får en heeeemlig pryl med min logga på. En sportrelaterad pryl som går att använda även till vardags, väldigt användbar!
Och eftersom ni nu blev så himla oerhört nyfikna är det bäst att ni ger er ut och går några kilometer direkt, eller hur?

Ida - gör bukefalos mer fit, en pryl i taget
(och nu hoppas jag att dom hinner fram innan månaden är slut, men den som väntar på något gott ;) )
 
Sv: Beach 2013, del X

Jaa åh vad skoj! Jag har precis tagit en långpromenad på 15 km så jag ska definitivt vinna en av sakerna:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 512
Senast: Hazel
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 629
Senast: Niyama
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 420
Senast: jemeni
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 640
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp