[Bildtråd] Färgglatt!

Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

*kl*
på tal om lila, min hamster i sitt täcke... som dock ser blått ut på bild >___<
32125422.jpg
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Jag har också ett täcke som verkligen är knallila .. Men det ser också blått ut på bild .. :/
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

kl
2.jpg

Hoppas jag gör rätt nu :P
Alla mina hästar tävlar i rött (eller grönt) :)
 
Senast ändrad:
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

en "pull-burk", den hindrar hästen från att "strypa" sig själv när den blir för taggad och pigg
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Men de ska väl käkremmen se till så att den inte gör? För de heter väl den som sitter i munnen-> över nosryggen -> mellan öronen -> över halsen och sen sitter fast i selen?
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Käken, den gör så att hästen inte kan ta ner huvudet men även så att den kan lägga sig där. Hästen har fortfarande rörlighet och om hästen då går bakom hand väldigt mycket sätter man på en sådan
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

En häst från Tunisien på nån slags show i somras... :) (blev kär...)
2010-07-16131.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Mina hästar har nästan bara färg-glada saker.

32143650.jpg

Lill-killen i sitt rosa täcke.

31495767.jpg

Tanten i rosa fodrat träns.

32143569.jpg

Travaren i sitt rosa täcke. :love: (Har 4 st likadana:o)

Sen finns det blåfodrat träns, rosa schabrak, boots i rosa, fleccetäcken i div olika färger.. osv. Jag gillar färg!
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Ååååh vad svartsjuk jag blir på dina täcken! :O Var har du fått tag på dem i stora storlekar?
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Jag har flera färgglada outfits men har sällan på allt på en gång. Här kommer lite splittrade bilder...

kvfintlt1.gif

rodtrav1.jpg

vituppstald.jpg

vingeltrav.jpg

wpid-dsc_0569.jpg

wpid-dsc_1798.jpg


Och mitt senaste träns...
wpid-dsc_3933.jpg

Ingen idé att ha pannband på islandshäst, inge bra att ha nosrem till isländsk stång -vad gör en färgälskande bling-idiot då? Jo, sätter blinget på sidostycket...
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 477
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Jag har en hund som inte vill äta, jag tycker att jag har testat en massa olika foder och toppingar men ingenting duger. Tänkte därför...
2
Svar
33
· Visningar
1 860
Senast: Kivina
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 936
Senast: Cattis_E
·
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
763
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp