[Bildtråd] Färgglatt!

Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

*KL*
Mint/turkos
IMG_2382.jpg


Ljusgult

IMG_0289.jpg


Dålig bild men här har vi orange

IMG_7746.jpg


Rött
IMG_4979.jpg
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Åhh så fint ni matchar! Älskar alla färgkombinationer, älskar också din häst... :love: :bow:
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Kanske inte sådär överdrivet just färglatt men lite färg omte inte annat så matchat ;)

1249_191_50068acee087c354e7000580.jpg

Brunt
pic_4ff96f19e087c352d2001a78.jpg

Marint
1-240-036_198907809.jpg

Kyckling
4-015_205767697.jpg

grå/orange
1-233-053_194202365.jpg

vitt
57-006_12900681.jpg

helgrå
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

wopp wopp efter att läst mitt egna inlägg så inså´g jag att tråklotta hade bosattsig i min garderob vad gällande schabrak och lindor. Poff till affären och fick med mig detta settet, jag som åkte för att kolla på flugmedel (A)

1250_124_501c3d76e087c35b0d000022.jpg
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Härligt att du inspirerar dig själv :D
Jättesnygg, älskar oranget på hästar just nu...
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

OMG!!! :crazy:

Gullunge hoppas att grimskaftet INTE är fäst i bettet...

Om ponnyn/hästen trampar på änden kan det bli tråkiga och ONÖDIGA SKADOR!!

Slut på trådkap...
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Grimskaftet var fast, men tog ju bilden som tog typ någon sekund och sedan tillbaka till honom. Min fina pålle. Han brukar gå runt med grimskaftet sådär, sen trampar han på det, blir helt förundrad och backar tills han kan gå igen.
Nu låter det som att jag gör det för jämnan, men det är inte så.
På tal om inget, vilka färger skulle han passa mer i?
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Nån som vet vart man kan köpa riktigt cerise rosa benskydd (senskydd, modell hopp, inte damasker), eller iafl nått märke som säljer? Kör nämerligen på den färgen till ponnyn, men jag har inte hittat några bra :( :(
img_2446-001_507adde39606ee2c0a659568.jpg


Ska passa till schabraket och ridbyxorna på den här bilden :)
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Grimskaftet var fast, men tog ju bilden som tog typ någon sekund och sedan tillbaka till honom. Min fina pålle. Han brukar gå runt med grimskaftet sådär, sen trampar han på det, blir helt förundrad och backar tills han kan gå igen.
Nu låter det som att jag gör det för jämnan, men det är inte så.
På tal om inget, vilka färger skulle han passa mer i?

Haken är ju att ett fragment av en sekund räcker för att en häst ska bli skrämd och olyckan är framme. Sätt om grimskaftet i nosgrimman och lägg upp grimskaftet nästa gång slipper du ta den risken =)
 
Sv: [Bildtråd] Färgglatt!

Åh så fiiint! Har samma benskydd och boots på min. Men vart hittar man schabraket? Om man inte får skriva här, pm'a mig gärna! :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 478
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Jag har en hund som inte vill äta, jag tycker att jag har testat en massa olika foder och toppingar men ingenting duger. Tänkte därför...
2
Svar
33
· Visningar
1 861
Senast: Kivina
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 940
Senast: Cattis_E
·
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
763
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp