Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick en ny frisyr i förrgår. Jag är dessvärre inte helt nöjd. Den känns lite pojkaktig. En mer feminin frissa skulle nog vara bättre.

IMG_20180112_142326.jpg
Jag tycker den var jättefin! Om du vill ha mer "kvinnlig form" på den så kan du puffa upp den lite i nacken. Jag gillar verkligen luggen på dig, jättefint!
 
Idag har jag uppfyllt ett nyårslöfte! Kapade av 30 cm av mitt älskade långa hår och donerade till en organisation som tillverkar peruker åt barn som av en eller annan anledning tappat håret. Jag har verkligen aldrig gjort någonting med mitt hår (eller resten av mitt utseende för den delen) i hela mitt liv, och senast jag hade det såhär kort var jag 6 år gammal... Känner mig nästan som en helt ny person nu, men jag är väldigt nöjd än så länge! :)

Ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilderna...

Före:

hair_2_5a5a33c4ddf2b30ad4b3af39.jpg


hair_3_5a5a33c8ddf2b3736508413f.jpg


Efter:

hair_5a5a33c22a6b2275884f0660.jpg


hair_4_5a5a33ca2a6b22a185177f64.jpg


hair_5_5a5a33cd2a6b2249ee1b156d.jpg
 
Jag fick en ny frisyr i förrgår. Jag är dessvärre inte helt nöjd. Den känns lite pojkaktig. En mer feminin frissa skulle nog vara bättre.

IMG_20180112_142326.jpg

Jag måste nog hålla med om att förra frisyren var ett snäpp snyggare, i alla fall från sidan. Men glasögonen är fortfarande vrålsnygga.
 
Idag har jag uppfyllt ett nyårslöfte! Kapade av 30 cm av mitt älskade långa hår och donerade till en organisation som tillverkar peruker åt barn som av en eller annan anledning tappat håret. Jag har verkligen aldrig gjort någonting med mitt hår (eller resten av mitt utseende för den delen) i hela mitt liv, och senast jag hade det såhär kort var jag 6 år gammal... Känner mig nästan som en helt ny person nu, men jag är väldigt nöjd än så länge! :)

Ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilderna...

Före:

hair_2_5a5a33c4ddf2b30ad4b3af39.jpg


hair_3_5a5a33c8ddf2b3736508413f.jpg


Efter:

hair_5a5a33c22a6b2275884f0660.jpg


hair_4_5a5a33ca2a6b22a185177f64.jpg


hair_5_5a5a33cd2a6b2249ee1b156d.jpg

Men hörru så snyggt det blev!! :love:
Och vilket fint nyårslöfte! Perfekt att donera det ju!

Du passar verkligen jättebra i det nya! Lite vuxnare, lite enklare att fixa. Bara plus!
 
Jag måste nog hålla med om att förra frisyren var ett snäpp snyggare, i alla fall från sidan. Men glasögonen är fortfarande vrålsnygga.
Den förra kändes mer som "jag" och jag känner mig inte riktigt hemma i den här nya varianten, men även denna frilla klarar ett pass med ridhjälm så ur den synvinkel är den bra. Om två månader får jag se vad jag hittar på härnäst.
 
Idag har jag uppfyllt ett nyårslöfte! Kapade av 30 cm av mitt älskade långa hår och donerade till en organisation som tillverkar peruker åt barn som av en eller annan anledning tappat håret. Jag har verkligen aldrig gjort någonting med mitt hår (eller resten av mitt utseende för den delen) i hela mitt liv, och senast jag hade det såhär kort var jag 6 år gammal... Känner mig nästan som en helt ny person nu, men jag är väldigt nöjd än så länge! :)

Ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilderna...

Före:

hair_2_5a5a33c4ddf2b30ad4b3af39.jpg


hair_3_5a5a33c8ddf2b3736508413f.jpg


Efter:

hair_5a5a33c22a6b2275884f0660.jpg


hair_4_5a5a33ca2a6b22a185177f64.jpg


hair_5_5a5a33cd2a6b2249ee1b156d.jpg

Jättefint. :love:
 
Idag har jag uppfyllt ett nyårslöfte! Kapade av 30 cm av mitt älskade långa hår och donerade till en organisation som tillverkar peruker åt barn som av en eller annan anledning tappat håret. Jag har verkligen aldrig gjort någonting med mitt hår (eller resten av mitt utseende för den delen) i hela mitt liv, och senast jag hade det såhär kort var jag 6 år gammal... Känner mig nästan som en helt ny person nu, men jag är väldigt nöjd än så länge! :)

Ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilderna...

Före:

hair_2_5a5a33c4ddf2b30ad4b3af39.jpg


hair_3_5a5a33c8ddf2b3736508413f.jpg


Efter:

hair_5a5a33c22a6b2275884f0660.jpg


hair_4_5a5a33ca2a6b22a185177f64.jpg


hair_5_5a5a33cd2a6b2249ee1b156d.jpg
Jättefint! Och vilken fin gest att göra det för att donera!
Du passar väldigt bra i det kortare, hoppas att du kommer trivas i det!
 
Tycker också jag blivit snyggare med åren :D
fb_img_1513802566054_5a3acbe9e087c3486c78dade.jpg
Som att åka tidsmaskin och hamna i Fucking Åmål :love:.

Med min galna hund. :love:
4_by_tontorollostorm-dbz8ieu.jpg
Alltså, du är ju alltid sjukt snygg! Men jackan! Jackan! Älskar den :love:.

Jag fick en ny frisyr i förrgår. Jag är dessvärre inte helt nöjd. Den känns lite pojkaktig. En mer feminin frissa skulle nog vara bättre.

IMG_20180112_142326.jpg

Jag tycker frillan känns fräsch och du ser härligt pigg ut :)!
 
Tack snälla! Den är ifrån herravdelningen på HM. :laugh:

Underbart! Det ger denna fattiglapp hopp om att det går att hitta en vinterjacka som både är snygg och inte kostar skjortan (jackan ;) ) :D! Jag dräller runt i sambons höstjacka från HM, så det är inte en avdeling som avskräcker :laugh:.
 
Underbart! Det ger denna fattiglapp hopp om att det går att hitta en vinterjacka som både är snygg och inte kostar skjortan (jackan ;) ) :D! Jag dräller runt i sambons höstjacka från HM, så det är inte en avdeling som avskräcker :laugh:.

Såg att den kostar hela 299 kr nu. ;) Bara att gå in på rean på herravdelningen och klicka på ytterplagg och sedan parkas. (http://www.hm.com/se/product/74925?article=74925-B)

Inte supertjock, men fungerar bra med en tjock tröja under!
 
Men hörru så snyggt det blev!! :love:
Och vilket fint nyårslöfte! Perfekt att donera det ju!

Du passar verkligen jättebra i det nya! Lite vuxnare, lite enklare att fixa. Bara plus!


Jättefint! Och vilken fin gest att göra det för att donera!
Du passar väldigt bra i det kortare, hoppas att du kommer trivas i det!
+ @Emtherlia

Tack hörni! Jag behövde inte visa leg när jag köpte vin på väg hem, vilket jag brukar få göra, så jag tar det som ett tecken på att jag äntligen ser ut som att jag faktiskt är 26 år gammal :D
 
Såg att den kostar hela 299 kr nu. ;) Bara att gå in på rean på herravdelningen och klicka på ytterplagg och sedan parkas. (http://www.hm.com/se/product/74925?article=74925-B)

Inte supertjock, men fungerar bra med en tjock tröja under!
Buke är bäst på så många vis :love:.

Danska HM har dock bara sänkt priset med typ 75 spänn, de snåljåparna :mad:. Men jag tror kanske att det blir lite tight med en XS och tjocktröja (har S/M eller 36 i damkläder) som var enda storleken, tröstar jag mig med :angel:.
 
Buke är bäst på så många vis :love:.

Danska HM har dock bara sänkt priset med typ 75 spänn, de snåljåparna :mad:. Men jag tror kanske att det blir lite tight med en XS och tjocktröja (har S/M eller 36 i damkläder) som var enda storleken, tröstar jag mig med :angel:.

Svenska HM hade den i alla storlekar utom XL! :cautious: Jag har typ samma storlek som dig köpte S.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
909
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 930
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
540
Senast: swemale
·
Tjatter Jag kommer ibland på mig själv med att tänka "äsch, orka" eller "vad spelar det för roll" kring saker som jag innan har lagt stor vikt...
2
Svar
27
· Visningar
1 706
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp