Bukefalos 28 år!

Black friday

Jag fortsätter med min shoppingrunda:D

Cubus hade 40% på allt så passade på att köpa ett par barnplagg, ett barnplagg i julklapp, en röd tröja till mannen och julstrumpor i julklapp.

Lindex hade 25% så passade på att köpa en "välkommen-till-världen-present", bebissockar och pepparkaks-body:laugh:. Till mig själv blev det en glittrig sminkväska. :up:

Ett par byxor inhandlades på vero moda, 20%.
 
Bästa erbjudandet i denna köphets:

Antalet svarta dagar orsakade av naturkatastrofer och terroristhandlingar under senaste åren har varit alldeles för många
Med ohyggliga tragedier som drabbat mammor, pappor, söner, döttrar, kärleken, bästa vänner, grannar, arbetskollegor världen runt.
Vi har som vårt lilla stöd till dessa valt att gå igenom vårt lager, och plockat fram diverse tillbehör, fodral och väskor som vi säljer ut.
Intäkterna från detta kommer vi skänka vidare till de som behöver all hjälp de kan få.

Utförsäljningen pågår idag och imorgon.
 
Jag har handlat julklappar till min brorsdotter, en kashmirtröja på -20 % och en aktivitetsleksak (-150 kr). Sen har jag köpt gravidkläder till mig själv som jag behöver, där sparade jag 500 kr.

Sen funderar jag på att köpa ett presentkort till mamma på spa, det är -20 %. Och sen är vi i valet och kvalet om äldsta barnet ska få en Iphone 7 eller inte. Isf köps den också idag.

Det jag ville ha, barnvagn och babynest, fanns inte nedsatt. :(

Jag köper ingenting spontant på BF, jag köper bara sånt som jag ändå skulle ha köpt förutsatt att det är billigare. :D
 
Jag har köpt kattmat och kattsand -10%, julklapp till syrran -30% och julklapp till sambon -35%. Sen slant det med två koftor till mig själv också -50%. Sparade ca 700 kr jämfört med om jag skulle beställt det annars så jag är nöjd! Allt var sådant som behövdes :)
 
Jag har hittat en laptop som jag tror att jag ska slå till på. Den är inte perfekt, men å andra sidan verkar det inte göras den typ av dator som jag vill ha.

Funderade på att köpa lite ridkläder också, men internet på jobbet har varit uselt hela veckan och hemsidan jag brukar köpa från är fruktansvärt långsam att ladda även i vanliga fall.
 
Jag har hittat en laptop som jag tror att jag ska slå till på. Den är inte perfekt, men å andra sidan verkar det inte göras den typ av dator som jag vill ha.

Funderade på att köpa lite ridkläder också, men internet på jobbet har varit uselt hela veckan och hemsidan jag brukar köpa från är fruktansvärt långsam att ladda även i vanliga fall.
Åh, var handlar du ridkläder här? :)
 
Har köpt kameran jag funderade på. Hoppas det blir bra, har saknat att ha en sedan min försvann. Tanken att nu ska jag ta lite nya bilder på råttorna och lägga ut på "hemsidan" och sen komma på att just det ja, kameran finns inte längre. Att ta mobilbilder på djur som inte står stilla är hopplöst, helst eftersom min nya mobil är trasig sen jag tappade den i vattnet (igen!) så jag har min gamla. :banghead:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 079
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
725
Senast: Flixon
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
803
Senast: Caoimhe
·
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 485
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp