bygga ridhus - kostnad?

Sv: bygga ridhus - kostnad?

Du missade att det stod knapplån. Jag syftade på flera inlägg där de angett pris på ridhus med kafeteria etc.
 
Sv: bygga ridhus - kostnad?

Ska man bygga isolerat blir det extremt dyrt. Och vilken värmekälla ska du ha som värmer upp?
Isoleringen hjälper ju inte om du inte har någon grundvärme.

Om man ville ha träväggar istället för plåt så kostade det bara 25.000 extra. Då kan man ju dessutom spika en planka i taget. :angel:

Offerten kom från B*rga, de annonserar ofta i Ridsport.
 
Sv: bygga ridhus - kostnad?

Blev ganska sur på kommentaren du gav, att man ska UTNYTTJA sina kontakter.:mad:

Men jag hoppas att du menade NYTTJA!
 
Sv: bygga ridhus - kostnad?

Blev ganska sur på kommentaren du gav, att man ska UTNYTTJA sina kontakter..


UTNYTTJA - använda, dra nytta av, begagna, bruka, ta i anspråk, nyttiggöra.

Jag hade faktiskt inte blivit upprörd om någon bekant hade "dragit nytta av" mig som bekant. Jag kan ju alltid säja nej om det inte passar.

Var nu inte överkänslig...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 497
Senast: CaisaCax
·
Anläggning Jag ska bygga några boxar i min ladugård, men har fastnat i ansökan om förpröving. Dels är jag frustrerad över att jag behöver ansöka om...
Svar
17
· Visningar
1 159
Senast: Blyger
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
863
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Ni som jobbar/pluggar/annat dagtid och är i stallet på kvällarna, vad har ni för rutiner? När kommer ni från er dagaktivitet? När åker...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 227
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp