Bukefalos 28 år!

Den (än så länge) temalösa Ulvleken

DL 1 22:00
15:36 Blacksmithfarm röstar på Artline
16:49 Mirtai röstar på Harrysen
19:56 Hedinn röstar på hemlig




Artline 1
Harrysen 1
hemlig 1
 
Jo, det förstod jag. Men jag menade att en av ulvarna titulerar sig psykopat, så det blir tre ulvar + en ulvpsykopat. Förstår du då hur jag tänker?

Fast menar du att någon i lyan då skulle tänka att de är tre fast de är fyra därinne?
Känns lite väl långsökt om du frågar mig.
Ganska säkra på hur många det är i lyan tycker jag att de här två ser ut att vara och lite sådär småpratiga med varandra.
Är det för att de vet hur det står till i lyan mån tro?

jag får besök av ett av mina barn om en liten stund och skulle behöva rösta nu. Som vanligt är DL1 värdelöst svårt och ren jävla chansning.

cirkus röstar på Hedinn
pga ovan citat dvs lite snickesnack och hur hon tänker om ulvar och antal osv + att någon av ulvarna brukar lägga tidigare röster och ett gäng sparar sig...så kanske Habina är hennes kompis

Inte skrivet i sten att jag inte kommer in senare och kan ändra om nåt annat verkar mer skumt.
 
Hemlig är väldigt inställsam mot flera användare. Ulv som försöker få folk positivt inställda mot sig?

Hedinn röstar på hemlig

(Jag har lite jobb att göra nu ikväll, men försöker hänga med så gott jag kan).
Nu får du nog tänka om. Jag sitter ju och letar ledtrådar för fulla muggar.
 
DL 1 22:00
15:36 Blacksmithfarm röstar på Artline
16:49 Mirtai röstar på Harrysen
19:56 Hedinn röstar på hemlig
20:19 cirkus röstar på Hedinn




Artline 1
Harrysen 1
hemlig 1
Hedinn 1
 
Nu lägger jag bort att försöka hitta temat för leken och ska läsa vad alla skrivit (lekrelaterat) och se om jag blir klokare av det (högst tvivelaktigt :angel:)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 088
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 532
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 344
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 887
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Matskålar utan nickel
  • Optimala foderrutiner?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp