Bukefalos 28 år!

Det olycksaliga tivolit. (Ulvlek)

Jag ser att det är ett gäng som verkar hålla sig till berg och dalbanor, det tycker jag är väldigt skumt för jag anser att de är förenade med livsfara... jag håller mig helst till snälla små attraktioner... så för att basera min röst på det så här jag några alternativ. Q verkar väldigt intresserad av ligisterna och det får mig att fundera på om hon försöker se god ut. Men det finns som sagt inte så mycket att gå på just nu. Snurrfian röstar på quarter4ever.
 
Tiden springer iväg. Måste rösta.
Blacksmuthfarm röstar på mirtai

För hennes kommentar om att inte gilla karuseller. Det känns som en ligist...

Ska följa så gott jag kan ikväll. Men nu missar jag i alla fall inte DL.:)
 
Röstlista dl 1 kl 22 ( sverigetid;))
18.46 Snurrfian röstar på quarter4ever.

19,43 Blacksmuthfarm röstar på mirtai

Q4E 1
Mirtai 1
 
Röstlista dl 1 kl 22 ( sverigetid;))
18:46 Snurrfian röstar på quarter4ever.
19:43 Blacksmithfarm röstar på mirtai

Quarter4Ever 1
Mirtai 1


Rättar lite. :angel:
 
Så nu är jag tillbaka i tråden ;)
hm det är några som inte hittat hit ser jag , hoppas de hinner!

Kort reflektion
Snurrfian röstar på mig, det känns som jag fick axla @LenaH eller @Klara som hennes första Dags DL röst?
Att jag är intresserad av ligisterna nåja, jag vill iaf veta vad de kan ställa till med, men tror att Snurrfian bara hugger det hon ser och ja, jag kan förstå att det var jag då jag i vanlig ordning ångar på...Men of course så grunnar jag på om det finns andra orsaker bakom rösten också...
Blacksmithfarm har röstat på Mirtai, för en ren OT- kommentar och jag funderar på om det är av samma kaliber, en första DL röst helt enkelt eller om det beror på något annat?
Däremot så är jag fortfarande :confused: över bsf matte denna gången varför ställer hon upp det som 8-9 bybor samt 2 goda specialroller och därutöver 3-4 ulvar? Mig veterligen är vi 11 deltagare i leken så får inte ihop matten?
Och då kommer jag osökt in på att en ulv kan ju givetvis göra den snabbanalysen att det är 8-9 goda totalt i leken och lite så där i förbifarten glömma de två goda specialroller som ändå finns? Men är det verkligen rimligt att BSF är ond IGEN ? Iofs finns det inget som heter logik i ulvlekar , men väljer att för stunden bara reflektera över det.... men @Blacksmithfarm får hemskt gärna svara på den frågan jag ställde tidigare hur hon tänkt med matten så kanske jag blir klokare?

I övrigt är det nästan ingen som gjort några större avtryck så här långt. behöver gå tillbaka och kolla allt igen

OT Jag har min första barnfria period just nu och kan bara säga att så tomt och tyst det ÄR...:cry: Så var riktigt tacksam över att en lek kom upp som kan distrahera lite i ensamheten iaf...
 
Fullt upptagen med att äta sockervadd och fundera på vad jag ska åka härnäst :D

Ser att Snurrfian lagt en av de första rösterna för dagen, och även Blacksmithfarm. Finns inte så mycket att gå på, verkar vara en något lugnare lek änsålänge. Skönt med lite färre deltagare att hålla koll på. @Gabby_Ossi har inte synts till vad jag vet? Är det några fler som inte hittat hit? Edit: @Koppen har jag inte heller sett skriva här :/

Q4 skriver på som hon brukar, dock är det inte så många här för att ge respons. Men alla är väl upptagna med att utforska nöjesfältet. Antagligen är det väl sabotörerna som framförallt kollar in alla möjligheter till sabotage?

Mirtai uttrycker att hon inte gillar karuseller, men att hon gärna äter våfflor. Lobelia vill gärna åka berg&dalbanor, och frågar om någon vill åka med.
 
Fullt upptagen med att äta sockervadd och fundera på vad jag ska åka härnäst :D

Ser att Snurrfian lagt en av de första rösterna för dagen, och även Blacksmithfarm. Finns inte så mycket att gå på, verkar vara en något lugnare lek änsålänge. Skönt med lite färre deltagare att hålla koll på. @Gabby_Ossi har inte synts till vad jag vet? Är det några fler som inte hittat hit? Edit: @Koppen har jag inte heller sett skriva här :/

Q4 skriver på som hon brukar, dock är det inte så många här för att ge respons. Men alla är väl upptagna med att utforska nöjesfältet. Antagligen är det väl sabotörerna som framförallt kollar in alla möjligheter till sabotage?

Mirtai uttrycker att hon inte gillar karuseller, men att hon gärna äter våfflor. Lobelia vill gärna åka berg&dalbanor, och frågar om någon vill åka med.
Tror faktiskt att @Koppen är den enda som inte hittat hit? @Gabby_Ossi har skrivit i tråden iaf
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 164
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 818
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 785
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 515
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp