Bukefalos 28 år!

djurfoto-tråden

R

rosaavokado

Hejsan alla fotointresserade!

Nu tänkte jag att vi skulle dra igång en fototråd för alla oss som tycker om att fota våra djur. och inte bara hästar;)

Alla som har intresse för fotografering är välkomna att lägga in bilder, men självklart ska vi ha lite regler så att det blir trevligt för alla

- Ovisade bilder, eller bara visade ett fåtal gånger.
- MAX 4 bilder per inlägg, inte flera inlägg efter varandra. Lägg gärna in fler lite senare
- Skriv gärna vad du vill ha kommenterat om din bild samt vad du tycker om den, det är dock inget måste.
- och sist men inte minst KOMMENTERA andras bilder!


Så släng in lite bilder och snälla håll er till reglerna!
 
Sv: djurfoto-tråden

så jag kan väl börja, den första är på bocken Obelix, och den andra på gotlandskaninen Persilja
28426368.jpg

28452479.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 512
Senast: cili
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 348
Senast: hundtant
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 391
Senast: Hedinn
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 450
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp