EM i dressyr (i Gbg!)

Det borde vara tillåtet på ridsportevenemang
med flaskor och sånt. Det är inte som att vi skulle få för oss att kasta in något eller storma innerplan. Så dumt att vi blir straffade för att andra sporters publik inte kan sköta sig. Jag får alltid smussla med mig mat för det är typ bara godis och chips annars till salu för oss glutenintoleranta (kraftigt o t)
 
Det borde vara tillåtet på ridsportevenemang
med flaskor och sånt. Det är inte som att vi skulle få för oss att kasta in något eller storma innerplan. Så dumt att vi blir straffade för att andra sporters publik inte kan sköta sig. Jag får alltid smussla med mig mat för det är typ bara godis och chips annars till salu för oss glutenintoleranta (kraftigt o t)
Eller hur, vi pratar tyst och gör inga plötsliga rörelser alls haha
 
Jättefin ritt för Kittel! Snåla poäng tyvärr. Och sen kan jag inte komma ifrån att jag tycker Dude är rätt... ful :o Något med hals och huvud som känns tanigt. Kan vara min tv också givetvis. Men verkar oerhört trevlig och söt som tusan med spelande öron och fiflande mule.
 
Jag sitter på E läktaren.

Har fått massor av inspiration under veckan, arma häst när vi ska rida på måndag. :D
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 298
Senast: Fiorano
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
16 654
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
42 408
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp