EM i dressyr (i Gbg!)

Får man lägre poäng för att hästen går och gapar som Tinnes häst gjorde? För mig som superokunnig drog det ner intrycket rejält.
 
Jösses vilken ritt av Therese och vad Dante gick super!! Stod och tittade i montern i mässområdet och det var mycket applåder och ett sus när poängen kom. Gud vad roligt för henne och vilket ekipage Sverige har. Det måste väl vara nytt pers för henne?
Tyckte kommentatorerna sa att hon inte varit över 80 innan? Men lyssnar inte så noga på dem:D
 
Jösses vilken ritt av Therese och vad Dante gick super!! Stod och tittade i montern i mässområdet och det var mycket applåder och ett sus när poängen kom. Gud vad roligt för henne och vilket ekipage Sverige har. Det måste väl vara nytt pers för henne?

Ja, det så kommentatorerna på SvT iallafall :)

Måste säga att det är jättekul med alla unga ryttare som kommer fram nu! Har inte följt ridsporten jättenoga på sistone men det är flera nya, unga namn som ger ett så himla kul och trevligt intryck. Och bra går det ju för dem också! :)
 
Känns ju som att det svenska laget bara fortsätter att göra fantastiska prestationer oavsett gren. Det är väl körningen som kanske har gått lite sämre men jag har inte så bra koll på den grenen annars.
 
För mig som inte är jätteinsatt i bedömningen i kür tycker jag det är svårt att förstå procenten. Jag ser ju bara ritterna rakt upp och ner hur kan det skilja 7% mellan Hester och exempelvis Kittel? Beror mycket på svårigheterna i programmet eller?
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 046
Senast: Fiorano
·
Dressyr Imorgon börjar det! Svenska laget: Patrik/Touchdown Therese/Dante Malin/Valbonne😍😍😍 Johanna/Mazy Tror ni vi har någon chans till...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
16 423
Senast: Roheryn
·
Dressyr Snart är det VM och lagen är presenterade! För Sverige rider: Patrik Kittel/Touchdown Juliette Ramel/Buriel Therese Nilshagen/Dante...
38 39 40
Svar
793
· Visningar
41 985
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp