Bukefalos 28 år!

Fikabesvikelser

Jag äter gärna kakor, socker och fikar mer än gärna men är ändå ganska kräsen på bakverk och kakor och har mkt jag inte gärna äter men det som är nedanför är minst bra av allt 😅

Alla typer av kex och småkakor gjord på sån torr smulig deg (förutom drömmar, drömmar är ljuvligt), alla typer av mousse men det vidrigaste som finns är choklad pudding från pulver speciellt om den serveras med vaniljsås lr grädde,...huah :crazy::wtf:

Men jag blir glad för sällskapet, så sitter glatt med och dricker en kopp kaffe lr nått men allt ovan hoppar jag väldigt gärna över ^^ 😄
 
I samma kategori, trots att det inte är fika, faller tillexempel "pizza" gjord på en botten av blomkålsmos, och liknande kreationer. Som ska smaka "precis som vanlig pizza" 🙄
Visst, ja, det kan vara ätbart, men pizza är det inte.
Jag gjorde misstaget att göra en sån där pizza med blomkål som skulle smaka som pizza, det var en gång för mycket. Jag tror jag slängde den. Den var pizzalik i formen men inte resten.
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
Svar
16
· Visningar
1 122
Senast: lilstar
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 760
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 684
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Gammal användare, men då inget är helt klart får det bli såhär. Jag har i princip bestämt mig för att säga upp mig från jobbet. Har...
Svar
2
· Visningar
1 285
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp