Fortsätt uppdatera del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Huj. Ögnade igenom lydnadsmomenten för Klass 2... Vi har en del att jobba på.
Framförallt min förstående. Det andra momentet, med ställande/sättande/liggande två gånger, fattar jag inte alls hur jag ska gå på :rofl:
 
Huj. Ögnade igenom lydnadsmomenten för Klass 2... Vi har en del att jobba på.
Framförallt min förstående. Det andra momentet, med ställande/sättande/liggande två gånger, fattar jag inte alls hur jag ska gå på :rofl:

Har du sett hur zätat ser ut i klass3 och gamla eliten? Momentet i 2:an är bara 2/3 av det, som ett L :)
Momentet är alltså bara 2 av 3 skiften.
Gick det förstå?:angel:
 
Har du sett hur zätat ser ut i klass3 och gamla eliten? Momentet i 2:an är bara 2/3 av det, som ett L :)
Momentet är alltså bara 2 av 3 skiften.
Gick det förstå?:angel:
:rofl: Får väl leta upp några videos, men de lär vara gamla och det kan ju vara småsaker de ändrat som jag inte märker.. Är inte speciellt skarp ibland :angel:
 
:rofl: Får väl leta upp några videos, men de lär vara gamla och det kan ju vara småsaker de ändrat som jag inte märker.. Är inte speciellt skarp ibland :angel:

Kikade runt lite på youtube och hittade några filmer på de nya momenten från i år från klass2. Så leta där! (Vill inte länka då det inte är mina filmer..)
Vissa är datummärkta men även om du tittar på film från innan årsskiftet på zätat så ser det mej veterligen likadant ut nu, efter årsskiftet :)

Träningstävlade i 2:an i förrgår och väntar på film från kompisen som filmade oss, får jag bara den kan jag lägga in den här (och ta fram skämskudden för det var mycket som inte gick som det skulle.. :angel: )
 
Apropå feta hundar ;)
Pga ett missförstånd mellan en vän och mig så blev ingen hundmat inhandlad, så Ammo fick den maten vi hade hemma till lunch idag.
För att han inte skulle gå hungrig på kvällen fick han därmed dela middag med mig - pannkakor med grädde (och sylt för min del). Smasken sa Ammo och sa att det kan vi äta var dag!
Han tyckte även det var så snål servering att han gick och slickade upp grädde direkt ur bunken ute i köket.. Han som aldrig snor mat annars.
Otacksamma byracka :heart
 
Jag måste komma på ett bra sätt att fråga våra hyresagenter om det är ok att ha hund här? Vi bor i ett hus vi hyr. Det har staket runt om men behöver upprustning av staketet om man ska ha hund. Det har vart hundar här förut men längesen. Kanske ägarna till huset inte vill....

Har ju vart inne på labbe nu ett bra tag men så säger grannen att han ska para sin tik till jul åååhhhh STOPPA MIG :love::laugh:

Vi ska INTE ha en american bulldog :rofl:
 
Sid kommer farandes som ett skott när husse vaknar och han tänker aah, valpgos. Men Sid hade siktet inställt på hans öronproppar och försvann lika fort med sitt byte... :rofl:

Han fick vara i hallen när jag skulle duscha, tänkte att där kan han väl inte sno något. Pyttsan. Låg en penna mitt på golvet när jag kom ur duschen...
:meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 976
Senast: zassoo
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
523
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 919
Senast: ako
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 408

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp