Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
HISS! De är knapriga, mättande och lagom salta med massor av trevliga ingredienser och näringsämnen. En liten diss för det höga priset, men smakar det så kostar det...

fce84cbb2eeecd1bfaede6807fbe356d_b60d526d678850f1781039c8379d65b9.png
 
DISS att Brämhult lagt till ingefära i sin Hallonad! :rage::rage::rage:
INTE OKEJ!!! Den var perfekt som den var och är inte alls lika god med ingefäran.

Br%C3%A4mhults%20Citronlemonad.png
 
Syrran påminde idag om att den här veckan kommer nya Propud ut, chokladbollar! Är det någon snabb jävel som testat den än? :D
 
Omg! Vilken butik? Syrran och jag var in på Willys idag men inget där... Coop hinner jag förvisso iväg och kolla före stängning :angel:

Hittade två stackars förskrämda exemplar på Hemköp i lördags, var om ett större Coop idag men de hade typ inga av sorterna alls!? Iofs är jag i den butiken sällan så kan ju bara ha missat rätt hylla. Jag som ville ha fler :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 069
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 298
Senast: MiaMia
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 017
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 913
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp