Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
HalvHISS till Garants lupinyoghurt med mango-smak.

07340083454028_g1c1.jpeg


På plussidan: godare än soygurt och havregurt, det är socker i den istället för sötningsmedel så man slipper den där bismaken, och den är inte så sötsliskig som många fruktyoghurtar även om den såklart är söt. Extra plus: ÄLSKAR sådana yoghurtförpackningar! Känns som att man är utomlands.

På minussidan: lite dallrig konsistens, kunde göra få haft lite högre lupin/proteininnehåll, och att jag ändå tycker vanlig yoghurt är godast. Men ska jag köpa vegansk yoghurt av någon anledning så kommer det bli denna!
O_o :cautious: har inte testat den själv, men har tidigare aldrig hört nån som gillat den. Väldigt trist innehåll tycker jag, näringsmässigt. Socker brukar det väl vara i veganska ghurtar? Jag äter bara kvargen men den är socker i, inget sötningsmedel.
 
Mc donalds paj choklad hallon cream cheese DISS 2/10
smakar knappt någonting. Möjligen lite övergräddad pannkake smak.
 
ec549b7bf9044c884da498b367a23025613c441b.jpg

Får ge en hiss till dessa; bra storlek, inte alltför söt glass, generös nougatkärna och goda nötter på skalet :d Kommer definitivt att behöva testa den andra smaken (jordgubb) också.
 
ec549b7bf9044c884da498b367a23025613c441b.jpg

Får ge en hiss till dessa; bra storlek, inte alltför söt glass, generös nougatkärna och goda nötter på skalet :d Kommer definitivt att behöva testa den andra smaken (jordgubb) också.
Vi har testat jordgubbssmaken. Inget särskilt tycker jag. Väldigt sött, som det ju blir med vit choklad.
 
Tyckte den var perfekt i storlek, kokosglassen då. Hade den varit större hade det nog bara blivit "för mycket". Fast jag är inte jätteförtjust i sötsliskiga saker eller större mängder sött så det kanske är därför.
 
magnum-ice-cream-packshot-single-double-coconut-744934.png


Denna gillade jag, den var gooooooooooooood! Lagom söt, inte sliskig. Råkar tycka att magnumglasschokladen är väldigt god också så det hjälpte väl till :d
Neeeeeejjj:cry: den stod jag och suktade efter när barnen skulle ha glass häromdagen, men pga mjölkfri kost får jag stå över.. Kunde den inte varit årets fetaste DISS?! :cry:


:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
617
· Visningar
45 034
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 192
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 145
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 956
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp