Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
HalvHISS till Garants lupinyoghurt med mango-smak.

07340083454028_g1c1.jpeg


På plussidan: godare än soygurt och havregurt, det är socker i den istället för sötningsmedel så man slipper den där bismaken, och den är inte så sötsliskig som många fruktyoghurtar även om den såklart är söt. Extra plus: ÄLSKAR sådana yoghurtförpackningar! Känns som att man är utomlands.

På minussidan: lite dallrig konsistens, kunde göra få haft lite högre lupin/proteininnehåll, och att jag ändå tycker vanlig yoghurt är godast. Men ska jag köpa vegansk yoghurt av någon anledning så kommer det bli denna!
Jag måste tacka för tipset :bow: jag köpte hallon och jag säger solklar HISS :D:love:
(eller ja, får nog sätta en liten diss på priset.. Vilket iof kan ha varit vår lilla hemköps hittepå)
 
Fick lite grejer när jag sprang vårruset bla en hiss och en diss

Hiss på denna lilla sak, gillar inte drickyoghurt och gillar inte mejeriprodukter med citronsmak men den här tyckte jag faktiskt om
1605.jpg

Naturlig storlek.....

Den här var god första klunken, sen gick det utför och rödbetorna och ingefäran bestämde sig för att bli osmakliga tillsammans medan äpplet lyste med sin frånvaro. Diss på den
61648_235ml_cartocan_rec_beetroot.jpg
 
01200.jpg


Provade den här igår. Felix ekologiska hummus. DISS för den var liksom lite för torr och sträv och med småklumpar och smaken var inte den bästa. Jag gillar när hummusen är len i konsistensen. Finns betydligt godare färdig hummus!
Såg att det fanns andra smaksatta sorter också, kanske ör dom bättre.
 
Total DISS på LantChips Grillat :yuck: Ja, om man inte gillar konstig ketchupsmak då... :grin:
img_1788_58fc8ca0e087c319d3021ced.jpg

Inte ens särbon ville äta dem och han är inte kräsen. Tack och lov hade jag inte köpt dem utan de kom med Testagram (hela lådan var skräp så nu har jag sagt upp eländet så DISS på Testagram också).
 
Total DISS på LantChips Grillat :yuck: Ja, om man inte gillar konstig ketchupsmak då... :grin:
img_1788_58fc8ca0e087c319d3021ced.jpg

Inte ens särbon ville äta dem och han är inte kräsen. Tack och lov hade jag inte köpt dem utan de kom med Testagram (hela lådan var skräp så nu har jag sagt upp eländet så DISS på Testagram också).

Vilken låda då?
 
DSC_8216-720x478.jpg

Hjortrongranat.
Stor HISS
Drack den på en uteservering i helgen när det var så varmt och jäklar sig så god och läskande. Smakar jättemycket hjortron, lagom sötma och kolsyra. Inte lika söt som vanlig läsk tyckte både jag och pappa som aldrig dricker läsk. Tror den finns att köpa på Ica, har för mig att jag sett den där på mitt Ica Maxi i alla fall.
 
ballerina-kulkex-original-140g-goteborgs.jpg

Ballerina kulkex. Goda, men
Smakar väldigt likt chokladkulorna med kex i vid lösgodiset. Eller röda stora kinapuffarna.
Hiss 7/10

2015-03-12-1302_55018055e087c36bc45aa3db.jpg

Ica cookies brukar ju vara så sjukt goda. Trippel chokolate är ju sinnesgoda. Men denna. Uuuääähh kolan inuti är så sjukt äcklig i konsistensen, som snor!
Diss 2/10
 
Lyckas inte hitta bilder, så screw it.

Milbonas proteinpudding med vaniljsmak - DISS. Saken är okej men puddingen är mest grynig. Förtjänar ingen bild alls.

Milbonas proteinpudding med chokladsmak - HISS! Sjukt god och helt klart den av chokladproteinpuddingarna som smakar mest som hemmavispad chokladpudding :love: Förtjänar så sjukt stor bild så det finns inte.

Priset ger lite pluspoäng till bägge, 11,90 kr/st, känns helt överkomligt :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 054
Senast: Sirap
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 017
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 908
Senast: Jojo
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 258
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp