Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
arla-koket-laktosfri-klassisk-vaniljsas-500-ml_1704042215.png

Alltså mums! Goaste vaniljsås jag ätit! Len och krämig, med mycket vaniljprickar
10/10
 
Jag är precis hemkommen från London (sorry om det blir tjatigt för de som läser fler av mina inlägg :angel: ) och var naturligtvis tvungen att köpa hem lite olika godissorter för att testa. Ikväll provsmakade den jag trodde skulle vara godast: "Cookie Dough Bites", chokladkulor med kakdeg i mitten. Tyvärr blev det en stor DISS på dem. Smakade inte kakdeg överhuvudtaget och chokladen var smaklös plus att det var väldigt sött. :down:

IMG_0399.jpg


Bilden blir på snedden när jag laddat upp den på Photobucket, men är rätt i datorn.:confused:
 
Någon som provat McFlurry salted caramel?

Okej, nu har jag smakat och.. Besviken :cry: Den var väl okej men nä, inte mer än så. Inte ens så jag vill äta upp O_o:down: Salted caramel, du har svikit mig :cry::rofl:

Edit: tog ett par tuggor till, det tog totalstopp. Slängde över halva. Knappt någon sås utan bara supersötsliskiga kolakrokantbitar som satte sig i tänderna som bara den och ger en vidrig eftersmak. Sitter illamående nu. Fetdiss :yuck:
 
Senast ändrad:
Okej, nu har jag smakat och.. Besviken :cry: Den var väl okej men nä, inte mer än så. Inte ens så jag vill äta upp O_o:down: Salted caramel, du har svikit mig :cry::rofl:

Edit: tog ett par tuggor till, det tog totalstopp. Slängde över halva. Knappt någon sås utan bara supersötsliskiga kolakrokantbitar som satte sig i tänderna som bara den och ger en vidrig eftersmak. Sitter illamående nu. Fetdiss :yuck:

Min värld rasar! Jag som var så pepp :cry:

...kanske måste testa ändå, bara för att vara på den säkra sidan...
 
Okej, nu har jag smakat och.. Besviken :cry: Den var väl okej men nä, inte mer än så. Inte ens så jag vill äta upp O_o:down: Salted caramel, du har svikit mig :cry::rofl:

Edit: tog ett par tuggor till, det tog totalstopp. Slängde över halva. Knappt någon sås utan bara supersötsliskiga kolakrokantbitar som satte sig i tänderna som bara den och ger en vidrig eftersmak. Sitter illamående nu. Fetdiss :yuck:

Åh neeeej :( jag som hade planerat att ta en kvällspromenad till McDonald's för att köpa den. Kör nog på min oreoglass i frysen då istället. Får ta och prova McFlurryn någon annan dag när jag ändå har vägarna förbi.
Gillar du Häagen-Dasz salted caramel? Den innehåller ju också krokantbitar.
 
Åh neeeej :( jag som hade planerat att ta en kvällspromenad till McDonald's för att köpa den. Kör nog på min oreoglass i frysen då istället. Får ta och prova McFlurryn någon annan dag när jag ändå har vägarna förbi.
Gillar du Häagen-Dasz salted caramel? Den innehåller ju också krokantbitar.

Jag är inte heeeelt säker men jag har för mig att jag provat den och gillat den. Jag har liksom gillat ALLT jag provat med salted caramel och tro mig, det är mycket ;)

Men det är klart att alla ni som ville prova ska prova! Jag har förmodligen helt fel, den borde ju vara god :rofl: Men för mig fungerade den deffinitivt inte och mitt sällskap som tog en likadan tyckte inte heller att den var god :down:
 
Ehrmanns proteinpudding med mörk choklad och mint - DISS.
Smakade gudomligt först, men det blev snabbt alldeles för mycket, minten hade nog gjort sig bättre i typ Propud som inte är lika maffig. Rekommenderar att de som gillar proteinpudding och mint provar den dock :up:

HighProteinDarkChocMint.png
 
Ehrmanns proteinpudding med mörk choklad och mint - DISS.
Smakade gudomligt först, men det blev snabbt alldeles för mycket, minten hade nog gjort sig bättre i typ Propud som inte är lika maffig. Rekommenderar att de som gillar proteinpudding och mint provar den dock :up:

HighProteinDarkChocMint.png

Åt den till frukost nyss - sån frukost där man gör mkt samtidigt (packar, klär på sig, kollar startlistor etc) och jag gillade den stort! Fyllig och smaskens :d Men den blir nog för maffig att äta i ett enda svep.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 024
Senast: Sirap
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 012
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 903
Senast: Jojo
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 249
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp