Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
salted_caramel_ice_cream_pint_tile_se.jpg

Alldeles för liten bild. :(:d:d:d:d:d:d
 
Idag blir det en hiss till Ica Maxi istället! I ren desperation skrev jag till dem på fb igår kväll, imorse hade jag fått svar att de skulle ha den men han skulle kolla upp varför den inte fanns. Därefter kom ett svar till att den skulle komma in i början på nästa vecka :love:
@toughcookie :bump:

Och ja, du slipper trycka ner glassen i en termos nu då :rofl:
Hahaha, jag var in nu på morgonen och frågade efter den och då skulle damen i kassan framföra önskemålet till ansvarig person.
 
Ännu mera Häagen-Dazs... Förlåt! Men alltså DEN HÄR. Så sjukt jäkla god! Glassen smakar precis som den vi brukade göra hemma när jag var liten, kolasåsen smakar precis som mormors, och de små nöt/krokantbitarna smakar precis som brända mandlar. Så himla himla god. Bildens storlek gör den absolut rättvisa :D

000131.jpg
 
Alltså...hiss! Den smakar verkligen Daim med lakrits, så lakritsen tar inte över på något sätt...men jag hade kanske velat ha saltlakrits istället, eller en aaaaaning mer lakritssmak.
Den luktade mer lakrits än den smakade...jag trooor inte jag köper den igen, men skulle jag köpa en Daim skulle det bli en sån ändå, om den fanns.
Inte ofta man skriver lakrits 5 (6!) ggr i samma inlägg...men nu blidde det så.
20180540_1870627756589249_5595058805646819328_n.jpg
 
Köpte marshmallows som smakar peck :yuck: dazzley tror jag märket hette. En fet diss. Finns på hemköp. Finns det inga goda marshmallows nu för tiden?
 
Vet inte hur "nya" de är egentligen, men alltså Coops fryspizzor :love: :love: :love:
Jag är egentligen inte alls ett fan av pizza - köpt i allmänhet och fryst i synnerhet. Jag tycker ofta att det är riktigt :yuck:. Men alltså Coops fryspizzor är inte alls sådär "slafsiga" och "kladdiga" som många andra. Riktigt goda faktiskt, speciellt den vegetariska varianten :d :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
590
· Visningar
41 751
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 003
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 895
Senast: Jojo
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 143
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp