Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försöker att alltid köpa Rocky Mountain marshmallows. De smakar bra, har ok stärkelse runt sig och är underbara att grilla!
Dom är hyfsade. Jag söker med ljus och lykta dom som fanns i en stor ljusblå påse, rosa och vitt blandat. Fanns ibland även bland lösgodiset. Många år sen jag hittade dom senast
 
Alltså...hiss! Den smakar verkligen Daim med lakrits, så lakritsen tar inte över på något sätt...men jag hade kanske velat ha saltlakrits istället, eller en aaaaaning mer lakritssmak.
Den luktade mer lakrits än den smakade...jag trooor inte jag köper den igen, men skulle jag köpa en Daim skulle det bli en sån ändå, om den fanns.
Inte ofta man skriver lakrits 5 (6!) ggr i samma inlägg...men nu blidde det så.
20180540_1870627756589249_5595058805646819328_n.jpg

Var hittade du dessa?
 
Idag blir det en hiss till Ica Maxi istället! I ren desperation skrev jag till dem på fb igår kväll, imorse hade jag fått svar att de skulle ha den men han skulle kolla upp varför den inte fanns. Därefter kom ett svar till att den skulle komma in i början på nästa vecka :love:
@toughcookie :bump:

Och ja, du slipper trycka ner glassen i en termos nu då :rofl:

Kors i taket! Jag brukar tycka att de är så värdelösa på att ta hem nyheter. Tillbringar helger och övrig ledig tid i den större grannstaden och brukar hitta så mycket roligt i deras Maxi-affärer. Sen i veckan när man ska handla i Köping så har de nästan aldrig de varorna! :(
 
Kors i taket! Jag brukar tycka att de är så värdelösa på att ta hem nyheter. Tillbringar helger och övrig ledig tid i den större grannstaden och brukar hitta så mycket roligt i deras Maxi-affärer. Sen i veckan när man ska handla i Köping så har de nästan aldrig de varorna! :(
Trist! Jag ska in idag och se om de håller vad de lovat... :)
 
Vet inte hur "nya" de är egentligen, men alltså Coops fryspizzor :love: :love: :love:
Jag är egentligen inte alls ett fan av pizza - köpt i allmänhet och fryst i synnerhet. Jag tycker ofta att det är riktigt :yuck:. Men alltså Coops fryspizzor är inte alls sådär "slafsiga" och "kladdiga" som många andra. Riktigt goda faktiskt, speciellt den vegetariska varianten :d :up:
Tips!
Grädda aldrig fryspizza på plåt, lägg pizzan på ett galler istället, då blir botten mer crispig
 
Vet inte hur "nya" de är egentligen, men alltså Coops fryspizzor :love: :love: :love:
Jag är egentligen inte alls ett fan av pizza - köpt i allmänhet och fryst i synnerhet. Jag tycker ofta att det är riktigt :yuck:. Men alltså Coops fryspizzor är inte alls sådär "slafsiga" och "kladdiga" som många andra. Riktigt goda faktiskt, speciellt den vegetariska varianten :d :up:
<
Höll på att kommentera detta men insåg att vi inte syftar på samma sorts pizza. Även om den mindre varianten är okej också men varianten som man sätter in i ugnen är mycket bättre än t.ex Icas.

Dr.Oetker Mozzarella är dock svårslagen i ugnen förutom Grandiosas Surdegs:love:
 
Nu har jag inhandlat violglassen, och smakat. Blev tyvärr lite besviken, inte så god som jag trodde, gav tyvärr inte mersmak för min del...
Svårt att förklara smaken, men den var lite slemmig? Sliskig? Ja, jag vet inte... det var lixom någon sorts "sylt" i den som jag inte gillade, själva glassen i sig var väl okej.
 
Befinner mig nu i Göteborg och måste (eller borde inte) få vägledning till den fantastiska godisaffären. :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
577
· Visningar
41 193
Senast: _Elly_
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 002
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 890
Senast: Jojo
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 129
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp