Bukefalos 28 år!

Imporera häst från Polen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Imporera häst från Polen

Men varför skriver alla då att den är så fin hästen hon har köpt?

Att hästen har fin stamtavla är ju en helt annan sak och det behöver ju inte betyda att hästen är fin.

Till TS jag tror nog att din häst är fin men jag bara undrar hur folk vet det utan att ha sett den...:confused:
 
Sv: Imporera häst från Polen

Tänkte precis samma sak, förstod inte riktigt när jag öppnade länken till hästens pappa.. "6år, den är ju född -95??".. Fattade att det var "fel" häst när jag läste andras inlägg.. :angel:

TS:
Lycka till! :) Väntar med spänning på bilder och uppdatering om hästen!
 
Sv: Imporera häst från Polen

Ja, jag såg samma sak själv när jag ville se hennes häst, det är hästens padre på bilderna. Är det någon som har bild på hennes egna polle eller måste vi vänta tills denne anländer i Sveriges avlånga land? :D
 
Sv: Imporera häst från Polen

Det kan ju vara så att det är fler än jag som har sett hennes häst på annons ;)

Det är helt riktigt att Görels bilder visar PAPPAN.
Men det finns gott om filmer på TS häst på youtube :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Imporera häst från Polen

Ok, tyckte bara att det var konstigt att så fort Görel lagt in länken så hade många sett TS häst. Jag lyckades inte hitta någon avkomma som stämde in på TS beskrivning någonstans iaf.

Men länka gärna om det är ok.
 
Sv: Imporera häst från Polen

Skriver här för att komma ihåg tråden :P. Blev lite paff när jag gick in på länken, när jag läste att hästen va född 95 :P.

Länka gärna video om det är OK :) !
 
Sv: Imporera häst från Polen

Hej alla. ja, det stämmer, det är pappan ni ser via länken som Görel skickade. Jag är inte så bra på datorer men om ni går in på http://www.youtube.com/user/btmpferde och ser på en häst som heter King så ser ni min häst. Nu är han äntligen i Sverige och jag väntar med spänning! :)
 
Sv: Imporera häst från Polen

Jag är för feg för att våga köpa en dyr häst oprövad.

Ridning är rätt mycket kemi mellan ryttare och häst. Och sedan är jag för feg för att våga lita på att filmen visar en rättvis bild dvs det är rätt lätt att klippa ihop bra stunder.

Vad har du för planer för hästen?

Men har man råd och vågar så varför inte, man kanske missar en goding annars :D skojare finns det precis överallt.
 
Sv: Imporera häst från Polen

Mina planer är nog att ffa få en häst som är rolig och lättsam att rida och att få vara med och utveckla. Sen får tiden utvisa om det blir lite tävling också :)
 
Sv: Imporera häst från Polen

Han såg ju jättefin ut. Lycka till i framtiden :)
Är själv ägare till en importerad häst från Lettland, kunde inte vara mer nöjd, han har allt jag letar efter i en häst. Hoppas du blir lika nöjd!
 
Sv: Imporera häst från Polen

Rätt trevlig modell men jag tycker inte han ser riktigt ren ut i gången.
 
Sv: Imporera häst från Polen

Har aldrig skrivit att den var fin heller:grin:

Men nu har jag sett den och lämnar ingen kommentar.
 
Sv: Imporera häst från Polen

Precis, folk lägger in själva, det är ju inte blup precis även om vi försöker hålla koll på att uppgifterna blir rätt inlagda.
 
Sv: Imporera häst från Polen

Rätt trevlig modell men jag tycker inte han ser riktigt ren ut i gången.

Kan inte hålla med dig om det, dessutom är det inte speciellt lätt att se det på en video som kan vara knackig.

>TS

Jag tycker hästen ser jättefin ut :D
 
Sv: Imporera häst från Polen

Förstår mig inte på buke.. Alltid någon/några som ska vara otrevliga och skriva negativa saker... Om ni nu har någon negativt att säga, skriv inte det i trådarna.. Blir så trött på sånna som er som inte har något annat liv än att skriva negativa kommentarer till folk...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 719
Ekonomi & Juridik Jag har hittat ett riktigt fint sto på ett "polsk hästnet" och är i kontakt med säljaren. Dock är jag stressad över logistiken kring att...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 173
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 314
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 344
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp