Bukefalos 28 år!

Ivanhoe (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eller så blir Rowena och Rebecka dökära i varandra, ger Ivanhoe på båten och seglar till det mytomspunna Lesbos. Robin inser att han är transsexuell, blir Robyn och hon och Ivanhoe lever lyckliga till någon av dem träffar en annan.
 
I nästa remake hoppas jag på att Robin blir Robyn. Det är på tok för få kvinnor i riddar-filmer.
Sant, dock blir jag lite besviken över att du håller på normen kille-tjej i ett förhållande. Jag gillade idén med homosexuella riddare. Eller kanske Ivanhoe ska byta kön i remaken också?
 
Eller så blir Rowena och Rebecka dökära i varandra, ger Ivanhoe på båten och seglar till det mytomspunna Lesbos. Robin inser att han är transsexuell, blir Robyn och hon och Ivanhoe lever lyckliga till någon av dem träffar en annan.
DEN gillade jag!
 
Jag tycker ni är hemskt traditionella när ni prompt måste para ihop alla. Måste man leva i tvåsamhet för att vara lycklig? Nä. Jag tycker ändå han ska hålla sig till sin häst. :devil:
 
Jag tycker ni är hemskt traditionella när ni prompt måste para ihop alla. Måste man leva i tvåsamhet för att vara lycklig? Nä. Jag tycker ändå han ska hålla sig till sin häst. :devil:

Jag skulle helst se att Ivanhoe och hans partner köper villa, Volvo och golden retriever också. Men man kan inte få allt här i livet. ;)
 
Jaha, ett till ulvspel jag måste följa trots att jag inte spelar själv(och aldrig har gjort). :mad: :D

@Paddington ! Vi har en första frivillig uppskriven på avbytarlistan! :up:

OK, here goes!

Varen hälsade, Tornerspelskamrater! I min höfliga åhsickt kan Ivanhoe dra nåt gammalt över sig och välja sig själv eller nåt. Måste han välja antingen Rowena eller Rebecka så får det dock bli Rowena - låt stackars Rebecka komma undan.

Jag tycker ni är hemskt traditionella när ni prompt måste para ihop alla. Måste man leva i tvåsamhet för att vara lycklig? Nä. Jag tycker ändå han ska hålla sig till sin häst. :devil:

Och här blir jag allt lite fundersam... Det var väldigt vad man inte ska "para ihop alla", ser ut som nån som trycker på ensamhet... John? :cautious:
 
Alltså - jag kommer skratta mig igenom den här leken! Helt vilt tema och alla som dykt upp har redan gone wild.

Intressant notering angående Klara av Monstermom, noterar jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
106 107 108
Svar
2 148
· Visningar
69 876
Senast: Idahoe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp