Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så värdelöst det här är. Jag har blivit singel efter 16 år o vissa dagar är värre än andra. Det är så förbenat jobbigt o svårt att hitta sig själv o reda ut vad vill jag med mitt liv. Jag är också arbetslös, vilket inte heller gör livet så mycket roligare.
Du hittar dig själv igen, fram tills dess så lyssnar buke.
 
Dags att duscha och gå till jobbet.
Helt sjukt mysko varje gång jag börjar så sent haha.
Men nu är det fredag och imorgon ska jag sova till 8-9
 
Jag har glömt ta med mig shorts så det blir till att svettas idag. Jag hade glömt att det alltid är soligt i Åkersberga och svinhett på kontoret.

Och så har jag ingen tillgång till dusch :meh:.

Jag längtar hem igen.
 
Jag har glömt ta med mig shorts så det blir till att svettas idag. Jag hade glömt att det alltid är soligt i Åkersberga och svinhett på kontoret.

Och så har jag ingen tillgång till dusch :meh:.

Jag längtar hem igen.
Du har inte möjlighet att pipa iväg och handla ett par shorts?
 
Tack. :heart

Men alltså. Livskriser o den sorg det innebär. Vad gör man? Hur klurar man ut vad man vill med sitt liv?

Låta tiden gå? Springa iväg omprata med någon? Något annat?
Jag har inte den blekaste.
 
Megatrött idag, såpasss att jag lyckats stänga av larmet och missat att sambon åkt iväg.

Helt slut i knopp och kropp

Hunden är dock lika tokig som vanligt och håller kollegorna sysselsatta
 
Tack. :heart

Men alltså. Livskriser o den sorg det innebär. Vad gör man? Hur klurar man ut vad man vill med sitt liv?

Låta tiden gå? Springa iväg omprata med någon? Något annat?
Jag har inte den blekaste.
Du vet ju att jag inte direkt är så företagsam av mig :angel: Men jag tycker att det har löst sig riktigt bra nu efter att jag låtit tiden gå. Visst, det tog några år, men nu känns det som att vi är på rätt spår liksom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 376
Senast: Madalitso
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
3
· Visningar
147
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
973
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 971
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp