Bukefalos 28 år!

Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jäkla kattskrälle, nu gjorde hon det för andra gången och hoppade runt bland grenuttagen så elen gick - lyckades bränna bacon till svart kol. Inte min dag. Vad sjutton blir det nu att äta? Frestad att koka snabbisar med köttbullar. :meh:

Edit: Det stinker i hela lägenheten. Att brandalarmet inte gått är ett mirakel. Vågar inte ens öppna fönstren pga katt
Dags att kolla batteriet i brandvarnaren?
 
Om man som partner gör slut på en relation. Går på fikaträff två veckor efter o fortsätter träffa människan 3 ggr till under period om 4 veckor + boka jaktdag med samma människa. Ser det som att människa är värdefull o att man tycker om individen.

Har man eller har man inte påbörjat någon form av relation? Hur ser ni det?
 
Mina katter är inte som alla andras katter. Har ingen aning om varför men vet å det bestämdaste att det inte har med mig att göra! De tar in levande djur och ger dem till mig. Jag får iofs döda djur med så att jag inte behöver jobba ihjäl mig så det är ju snällt. Antar jag..

Eftersom du är så usel på att jaga försöker de lära dig. Och uppenbarligen kommer du svälta om de inte förser dig med mat. :up: Du har generösa och tålmodiga katter som antagligen tycker du är helt hopplös som aldrig lär dig. :cautious:
 
Om man som partner gör slut på en relation. Går på fikaträff två veckor efter o fortsätter träffa människan 3 ggr till under period om 4 veckor + boka jaktdag med samma människa. Ser det som att människa är värdefull o att man tycker om individen.

Har man eller har man inte påbörjat någon form av relation? Hur ser ni det?


Det går inte att svara på. En relation ja, men vilken typ av relation kan vi inte veta.
 
Ack det stinker så mycket att min stackars granne ringde och kollade om jag var hemma och allt var ok eftersom det luktade in till henne :nailbiting: Nu är allt verkligen öppet och så kallt att katten inte vill gå nära fönster, tack och lov
 
Blivit klar med två maskiner av fem. Varit duktig och lagt in de torra kläderna i garderoben med. Förhoppningsvis kan jag hålla mer ordning. Ska dock be min moster om tre bokhyllor snart. Sedan kommer det jobbiga. Att släpa ut allt från min klädkammare/förråd och montera ned ett monsterskåp och montera ihop den i klädkammaren/förrådet. Går inte att rubba den annars. De tre bokhyllorna ska stå på kortsidan i mitt rum sedan. Måste få upp mina böcker bättre, så som de är idag fungerar inte.
 
Om man som partner gör slut på en relation. Går på fikaträff två veckor efter o fortsätter träffa människan 3 ggr till under period om 4 veckor + boka jaktdag med samma människa. Ser det som att människa är värdefull o att man tycker om individen.

Har man eller har man inte påbörjat någon form av relation? Hur ser ni det?
Fast det finns rätt många varianter av relationer. Jag fikar och äter med taxfrökens husse även om jag ibland känner att jag gör det av ren snällhet, vi åker på jaktstigar ihop så ja vi har en relation men den är rent vänskaplig.
Min tjejkompis och jag fikar och snackar när vi har möjlighet, gör saker ihop osv
Jag har många människor i mitt liv som jag ser som värdefulla och viktiga för mig men det har inget med att göra med min make.
 
Om man som partner gör slut på en relation. Går på fikaträff två veckor efter o fortsätter träffa människan 3 ggr till under period om 4 veckor + boka jaktdag med samma människa. Ser det som att människa är värdefull o att man tycker om individen.

Har man eller har man inte påbörjat någon form av relation? Hur ser ni det?
Jag ser inte det så.

Och oavsett, han var faktiskt singel när han träffade personen. Förstår att det är svårt, men haka inte upp dig på detta. Fokusera på dig själv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 891
Senast: Madalitso
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
9
· Visningar
574
Senast: MJLee
·
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
1 007
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 535
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp