Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är inte van vid tv eftersom jag inte äger någon själv, så jag har inte riktigt vett att uppskatta det. Men ja, det kan ju vara intressant att studera vad jag missar hemma.
Tv kan vara skönt att stänga av hjärnan med, när jag fick cellgiftsbehandling så försökte min sköterska är till att jag fick rum med tv eftersom jag kunde koppla av bättre då.
Hoppas att du hittar något intressant att titta på, Kunskapskanalen brukar kunna ha intressanta program, kan ligga i närheten av barnkanalen i programlistan. ;)
 
Tv kan vara skönt att stänga av hjärnan med, när jag fick cellgiftsbehandling så försökte min sköterska är till att jag fick rum med tv eftersom jag kunde koppla av bättre då.
Hoppas att du hittar något intressant att titta på, Kunskapskanalen brukar kunna ha intressanta program, kan ligga i närheten av barnkanalen i programlistan. ;)
Jag hittar dessvärre inget som fångar mitt intresse. Det är tecknat barnprogram, nyheter & väder, filmrecensioner, sport.

Nyss var det 4 pers här och överläkaren klämde på magen. Om tre timmar blir det mer undersökning, så tja, under tiden får jag rulla tummarna.
 
Jag hittar dessvärre inget som fångar mitt intresse. Det är tecknat barnprogram, nyheter & väder, filmrecensioner, sport.

Nyss var det 4 pers här och överläkaren klämde på magen. Om tre timmar blir det mer undersökning, så tja, under tiden får jag rulla tummarna.
Hm gjorde en snabbkik på tv.nu och ja det såg tunt ut idag, om du har åttan så kan Antiqes road trip vara lite mysigt att titta på om man gillar England, eller Timeteam på kanal tio om man har ett arkeologiskt intresse.
Om du blir kvar ytterligare en natt så är det Örtskolan på kunskapskanalen kl 17 idag, den verkade lite spännande! Annars finns den även på svt play om du har tillgång till wifi och hyfsad telefon/platta/dator. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 382
Senast: Madalitso
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
3
· Visningar
147
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
973
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 973
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp