Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick just 1 cm lång metallsticka in under nageln :crazy: nu är fingret ömt spänt och lite domnat (fick ut stickan)... Vettefan, behöver jag iväg å få stelkramp eller nått :confused: den var rätt skitigt...
 
Jag fick just 1 cm lång metallsticka in under nageln :crazy: nu är fingret ömt spänt och lite domnat (fick ut stickan)... Vettefan, behöver jag iväg å få stelkramp eller nått :confused: den var rätt skitigt...

Om du inte fått en boost-spruta de enaste åren bör du kolla upp det, ja. Skitigt behöver ju inte betyda att det finns stelkrampsbakterier (om det inte är i ett stall) men personligen hade jag inte chansat. När jag körde in en pinne i benet frågade de direkt om min stelkrampsvaccinering och jag visste ju att jag inte fått någon utöver grundvaccineringen (dvs jag fick en spruta).
 
Stressat i en vecka vad jag ska söka för kurs till nästa omgång. Men skickade iväg en ansökan inatt. Så nu blir det att vänta och se om man kommer ombord då..

Stora barnen skickade till skolan. Mini sover fortfarande så jag tänker ligga och dra mig medans det varar. Sen blir det latte och plugg. Klar med nästan 2/4 nu. Inlämning om en vecka så känner lugnet just nu men har massa att plugga vid sidan om och ska förbereda muntliga redovisningen med. Verkligen inte Inte min grej :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 377
Senast: Madalitso
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
3
· Visningar
147
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
973
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 971
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp