Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ätit lite lunch nu. Hade tänkt greja ute idag men det blåser så jag stannar inne.
För två veckor sedan fick sonen tillbaka bilen från verkstad då han blev påkörd. Igår var det Dax igen. Dock backade denna killen på andra sidan av bilen. Ungen har snart en helt ny front på bilen. Tror det vilar en förbannelse över bilen.
 
Intervjun avklarad och även om den gick bra, så är jag hyfsat säker på att jag inte är vad de söker. Därefter shoppade jag penséer som jag nu planterat :)

31369759_2184156164935171_8626879096419878981_n.jpg


Att den bebisblå bron i sig, är ful som stryk och ska bytas vid tillfälle stoppar ju inte mig från att piffa lite runt omkring :D
 
Har ätit lite lunch nu. Hade tänkt greja ute idag men det blåser så jag stannar inne.
För två veckor sedan fick sonen tillbaka bilen från verkstad då han blev påkörd. Igår var det Dax igen. Dock backade denna killen på andra sidan av bilen. Ungen har snart en helt ny front på bilen. Tror det vilar en förbannelse över bilen.

Han får börja klä in bilen i skumgummi eller nåt. Eller köpa en ny bil utan förbannelse.
 
Bara en maskin kvar att tvätta när nuvarande maskin är klar.
Varit en slö dag, låg i sängen till 12.20 och orkade verkligen inte kliva upp på riktigt. Låg och spelade backpacker istället :D
 
Å nu sitter jag i nästa stol och väntar... Var tillbaka på jobbet 12.40 och fick stressa som fan för att göra klart det jag hade kvar av det jag räknat med att hinna och ändå kom jag till previa med typ 2 min marginal, tiden bokad kl 14...Får se om jag får vänta innan jag kommer in.
 
Oj vad ni skriver! Får läsa ikapp senare!

Nyss grillat finska korvar och suttit i solen och ätit.
Fått upp hyllor i sadelkammaren :banana:

Igår var vi på slottet och sen kina buffe.

Ikväll eller om några timmar påväg mot stockholm till min ena moster och lämna av morbror då han ska tidigt med båten imorgon.

Först och främst kaffe och rulltårta :d

Knackkorv?
 
Spatserade in hos polisen och skulle ordna nytt pass, men tydligen har dom slutat med drop in :confused: nästa lediga tid om åtta veckor, grattis till mig som åker om fyra. Kul att lägga en ledig dag på att åka till Tierp eller Bollnäs(som fortfarande har drop in). :cautious:
 
Jag älskar min verkstad. Bil och släp är klara så han ringde för att tala om att de kommer och lämnar av ekipaget vid halv fyra så jag slipper åka iväg :heart
Wow, den verkstaden vet vad kundservice är :bow:


Spatserade in hos polisen och skulle ordna nytt pass, men tydligen har dom slutat med drop in :confused: nästa lediga tid om åtta veckor, grattis till mig som åker om fyra. Kul att lägga en ledig dag på att åka till Tierp eller Bollnäs(som fortfarande har drop in). :cautious:
Nej har du missat det men så tokigt. Här har det varit ett väldans tjatande om det i tidningarna om det tycker jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 376
Senast: Madalitso
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
3
· Visningar
147
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
973
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 971
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp