Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har vilat en stund på soffan. Ute är varmt och skönt, varma vindar och strålande sol. Jag fryser inte ens :bow:
Är så trött efter allt det här med schemat att jag är helt dränerad. Nu är det bara stallet kvar med allt stök och tjafs kring det sen kan jag andas ut innnan sista rejset med studierna ska ordnas. Mycket just nu.
 
Jag ar inne pa andra koppen kaffe innan jag startar dagen. Det blir en "busy" dag i dag sa jag laddar for fullt.
Tur hundarna hade sa mycket job i gar ... de ar lite sma trotta och nojda aven dagen efter en lang och jobbig dag sa de klarar sig aven om det blir mindre an vanligt. :up:

Jag ska till ogon lakare och se om jag kan fa en cataract operation ... vi far se. Hoppas att det gar sa jag slipper leva i halv morker langre. :) Dessutom hoppas jag att de "fixar" den nya linsen sa jag slipper glasogon. Tala om "win-win".
 
NJUTER!!!
20180420_153721.jpg
 
Du har inte möjlighet att pipa iväg och handla ett par shorts?
Efter jobbet i så fall. Men jag rotade fram min bordsfläkt från förrådet.

Jag blev ivägmotad att gå på ett yogapass idag.Nu ska vi ha gemensam lunch.

Jag skrev det här för flera timmar sen men hann inte posta förrän nu. Hela dan har varit kaos. Dessutom har jag suttit på fel stol och har ont i höfterna.
 
Släppt av sonen hos kompis, de ska åka till kompisens sommarstuga, sova där i natt och sen vidare på träningsläger imorgon. :D Sen köpte jag räkor till mig och dottern, hon har varit hemma hela dagen med vidrig mensvärk så hon är värd lite lyx. :heart Pratat med maken som har kommit fram och de hade 27 grader i skuggan och alldeles underbart! :D
 
Tänker inte göra många knop ikväll :) . Efter den lite mindre trevliga tågresan igår, och endast 4,5 timmars sömn på det, så är jag rätt matt efter dagens arbete. Så jag tänker mest sitta här i min soffa, smutta på mitt vin, och lukta på blommorna......som värsta Tjuren Ferdinand :D
 
Jag noterade att jag visst gjort dubbelposter idag. Så kan det gå.

Nu var tanken att jag skulle åka till stan, men det är varmt och det är nästan en timme att åka enkel väg. Jag börjar undra om det var en så bra idé egentligen.
 
Nu var tanken att jag skulle åka till stan, men det är varmt och det är nästan en timme att åka enkel väg. Jag börjar undra om det var en så bra idé egentligen.
Å andra sidan är väl Stockholm otroligt vackert när solen skiner och det är ljummet och skönt :) ? Det lär dessutom svalka ner rätt snabbt, tänker jag. Ta en glass och sätt dig någonstans och njut av årstiden!
 
Fortfarande dryga 20 grader i skuggan,men nu blåser det i alla fall.
Går till skogs o så får vi se om Gissa vill bada i kanalen som snart är fylld igen. (öppnar 1 maj)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 385
Senast: Madalitso
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
3
· Visningar
148
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
973
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 988
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp