Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gud så underbart att värmen kommit, jag är så glad att jag kände av massa skovrester, blev ostadig och behövde hålla mig i disken för att inte trilla när jag var på apoteket nyss. Sedan firade jag på riktigt med att halta hem med min släpande vänstersida :banana:Så himla pepp på sommaren!
 
Å andra sidan är väl Stockholm otroligt vackert när solen skiner och det är ljummet och skönt :) ? Det lär dessutom svalka ner rätt snabbt, tänker jag. Ta en glass och sätt dig någonstans och njut av årstiden!

@Magiana Jo! Åk! Och så unna dig ett besök på Fotografiska för att bara gå runt och titta - eller unna dig en uteservering var som helst om det skulle vara ett dåligt alternativ - med något kallt och gott att dricka.
Jag skulle ha träffat @Hyacint och såg fram emot det, men känner mig trött. Att åka roslagsbana och tunnelbana tar väldigt mycket mer på krafterna. De är mycket folk och trängsel, ljudnivån är helt vidrig (framförallt i tunnelbanan) och det är många intryck som är tröttande. Jag tänkte ta bilen först men bristen på parkering är ett hinder. Jag vet helt enkelt inte om jag orkar. Det är nästan en timme enkel väg med allmänna färdmedel.
 
Imorgon ska jag börja MÅLA min ytterdörr :) ! Har man sagt det här och/eller på facebook så MÅSTE man ju göra det sedan.... ;) En av mina strategier för att få saker och ting gjorda...... Det ska bli så kul att göra dörren fin igen, men man måste bara få fart på att göra det också!
 
Jag skulle ha träffat @Hyacint och såg fram emot det, men känner mig trött. Att åka buss och tunnelbana tar väldigt mycket mer på krafterna. De är mycket folk och trängsel, ljudnivån är helt vidrig (framförallt i tunnelbanan) och det är många intryck som är tröttande. Jag tänkte ta bilen först men bristen på parkering är ett hinder. Jag vet helt enkelt inte om jag orkar.

Jag bor kvar och erbjudandet kvarstår:)
 
Trött och frustrerad. Jag satte mig och skulle kolla om det fanns någon återförsäljare till elinords arbetsbyxor här eller längs vägen hem i morgon, men nä. Det finns förvisso en återförsäljare i Täby, men jag kan inte hitta deras öppettider. Ska jag chansa och åka dit i morgon? Förr fanns det en återförsäljare i Örebro men nu kan jag inte hitta den.

Sen när jag tittar på bilder på byxorna så tvivlar jag ändå på att något kommer att passa ens på ett ungefär.

Det är fan lögn i helvete att hitta arbetsbyxor när man bara är en tvärhand hög. Jag vill inte klippa av och fålla nya byxor och jag vill inte ha knäskydden på smalbenen. (Jag är spytrött på att fålla byxor. Jag hatar det. Och byxor i fel storlek vill jag inte betala fullt pris för. Så hittills har jag fått vara utan arbetsbyxor. Jävla skit liksom.)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 362
Senast: Madalitso
·
Övr. Katt Nattdjur som dom är så kommer mina gärna igång lagom till att man ska sova/mitt i natten 😅 Någon som har bra tips på någon leksak som...
Svar
3
· Visningar
129
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
971
Senast: nullo-modo
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 950
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp