Bukefalos 28 år!

Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han gjorde slut.

Han satt här hemma och förklarade allting och hur mycket han hade sakna mig, kört genom stan för att försöka se mig osv. gjorde upp en massa planer mm och sedan pang knytnäve rakt i ansiktet idag :cry:

Hade inte detta hänt så hade jag velat ha honom. Men hur fan ska jag kunna lita på någon sågonsin igen efter alla gånger jag har blivit ljugen nu :cry:
 
Kram :heart Stackare som har det som du har det, sen skitstövlar som ska förstöra ännu mer :(

Men jag tror ändå det var bra att det inte blev mer än såhär.
Om han redan ljugit nu efter bara några timmar(?) tänk då vad han kunnat ljuga på månader.
 
Hade inte detta hänt så hade jag velat ha honom. Men hur fan ska jag kunna lita på någon sågonsin igen efter alla gånger jag har blivit ljugen nu :cry:

Det är väl inte ens en chans i världen att du ska lita på honom igen? Och jag tror inte alls att du vill ha honom tillbaka, jag tror du vill ha ett vettigare avslut än förra gången.

Han uppför sig som en komplett skithög, vad vill du med honom? Nä, satsa tiden och energin på dig själv, det är en bättre relation till att börja med.
 
Jag fattar inte. Det är han som har tagit initiativ, det var han som kom med blomma, som tog min hand, kysste mig. Jag var nöjd med att vara själv till han började
 
Tror på lovisas ide. Vissa har ett starkt behov av att se ''om det går''.

Han charmar, du faller, mission accompliced. Hade du inte varit intresserad hade han säkerligen fortsatt. :yuck:
 
För varje idiot blir man bättre på att känna igen idioter och blir bättre på att sätta stopp innan känslorna skenar iväg. Du har ju nyss blivit sviken och är sårbar, och så dessutom all sorg du bär på efter alla som har gått bort.

Han verkar ju vara en svag liten fegis som måste utnyttja dig på det här viset för att känna sig manlig, och som sen blockar dig för att slippa konsekvenserna. Nu har du i alla fall facit på frågan om det är schysst att blocka honom eller inte. Om han krälar fram från stenen han bor under, då är det blocka-knappen bums.

Usch, vilken typ. Det är han som är dum, och honom det är fel på. Inte dig.
 
Jag förstår inte hur han kunde göra och säga de sakerna han gjorde om han var så osäker. Allt lät så trovärdigt. Jag borde ha fattat att det var för bra för att vara sant. Pratat med mamma och mormo. Hade mamma haft hans telefonnummer så hade hon ringt och skällt ut honom för hon var så arg. Ligger i sängen nu och hoppas att jag somnar snart. Har Jackie här också för hon mår inte bra :cry:
 
Han hade glömt att blocka mig på mitt andra instagramkonto (jag har ett för djuren och ett för mig själv) så jag skrev att han var ett fegt jävla rövhål och sedan blockade jag honom.
Har inte sovit bra och känner mig halvt överkörd. Jag hade ju äntligen kommit över honom och så kommer han och drar upp alla sår igen :cry:

Jag vet inte hur Jackie mår. Hon dricker men verkar inte äta så jag måste tvångsmata henne när jag inte är lika borta som jag är nu
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 521
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 792
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
303
Senast: warg
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
674
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äter hundar småfåglar?
  • Barmarksdrag/canicross
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp