Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
On a dark, cold, rainy Friday night
Her eyes are open wide
Her pain's reborn, with no longer will to fight
See the struggle within her eyes
It reveals her disguise
A look in the mirror, it tells all her lies
What if everything is lost?
What's left to dream
If there's no one you could trust
Now she's standing at the window
Her arms are open wide
And she feels the winter nights
She's learning to fly
Learning to fly
All doors are locked
The keys have gone away
And hope vanishes in haze
She is now learning, learning to fly
Heaven receives her with open arms
Now she's standing at the window
Her arms are open wide
And she feels the winter nights
She's learning to fly
Learning to fly
Now she's standing at the window
Her arms are open wide
And she feels the winter nights
She's learning to fly
Learning to fly...

Önskar att det var jag men jag är låst
 
Jag har ätit hela dagen och orkar inte cykla så jag har typ panik nu :cry:

Tänker på dig Lyan! :heart
Förstår att det är skittufft för dig!

Men kom ihåg att maten inte är någon fara. Du har ätit alldeles för lite nu så länge. Så det är egentligen bara bra att du har ätit.

Och det är inte konstigt att du är trött. När man är ledsen blir man lätt det, det tar mycket energi.
 
Jag åt jättemycket igår och i tisdags också. Jag kommer att gå upp i vikt om jag fortsätter såhär :(

Jag vill inte göra någonting men blir knäpp av ångesten. Försöker att pussla lite, cykla lite, pussla igen osv. Borde gå med hundarna och vara hos marsvinen men jag orkar inte. Jag vill bara gråta :cry:
 
Varför gjorde han så :cry: det var han som började flirta, som ville prata och träffas osv. Hur kunde han vara elak?
 
Kanske är så. Fattar inte hur det kan göra så förbannat ont! Jag hatar honom för att han hörde av sig igen för det tog typ två år att komma över honom och nu rev han upp allting igen :cry:
 
Kanske är så. Fattar inte hur det kan göra så förbannat ont! Jag hatar honom för att han hörde av sig igen för det tog typ två år att komma över honom och nu rev han upp allting igen :cry:
Det hakar antaligen i dina egna negativa tankar om dig själv, gammal historia och annat som bygger på dina egna tankar. Men även det här kommer att passera :heart! Han lyckades ju iallafall väldigt tidigt visa vilken skitstövel han är, vilket är bra för dig även om det gör ont just nu.
 
Jag försöker tänka att det var tur att han visade det då tidigt men jag kan ändå inte låta bli att minnas och drömma om att han kommer tillbaka igen trots att jag vet hur korkat och löjligt det är för inte en chans i helvete att jag kan ge honom en chans till att såra mig
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 907
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 003
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
285
Senast: warg
·
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
600
· Visningar
43 264
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Dejtingtråden del 37
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Resultat på HD-röntgen
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp