Bukefalos 28 år!

Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänker också på dig! Och håller med om att det var bra att du både sa ifrån och blickade exet.
Hoppas Jackie blir bra snart!
 
Jackie är jättedålig :cry: hon vägrar att äta så jag måste tvångsmata henne. Jag vill inte att hon ska dö men jag tror inte att hon överlever så jag hade helst avlivat henne så hon slipper lida men det kommer inte min vän tillåta att jag gör
 
Jackie är jättedålig :cry: hon vägrar att äta så jag måste tvångsmata henne. Jag vill inte att hon ska dö men jag tror inte att hon överlever så jag hade helst avlivat henne så hon slipper lida men det kommer inte min vän tillåta att jag gör

Veterinär?
 
Vi sitter hos veterinären nu och väntar på att hon ska bli uppvätskad. Hon tålde inte att få mat med högre kalciuminnehåll än vad hon är van vid (fick inte tag på hö så de fick lucern) så hon fick problem med urinvägarna och det fick henne troligen att sluta äta pga smärtan och nu vägrar hon att äta för att hon har ont i magen från att inte ha ätit. Troligen fick hon förstoppning men nu har hon diarré :(
 
Nu har min vän hämtat Jackie och tar hand om henne inatt för jag är helt slut. Jag tror inte att hon överlever :cry:
 
Orkar du göra något helt annat? Måla naglarna eller något brukar hjälpa mig när jag är på skärhumör.
Eller pyssla med något armband/halsband. Göra skit med små glaspärlor. Vad osm helst för att händerna ska vara upptagna och sen trycka på någon barnfilm.
Typ madagaskar eller någon disney film.

:heart Kram
 
Åh jag älskar madagaskar. Det är min må dåligt film medans jag pysslar med annat :)

Var försiktig så du inte cyklar dig mer trött. Att hålla igång är ju jätte bra men ta inte ut dig. Det ska kännas gött trött.
 
Hittade inte Madagaskar så fick bli ännu ett avsnitt av bones när jag cyklar. Jag vill bli helt slut, så jag kan somna utan att behöva tänka och gråta för mycket
 
Här är några av smyckena jag har gjort. Tråden är slut så jag kan inte göra fler just nu
23244363_1616220761774493_2166565308991922230_n.jpg

23376532_1616220831774486_8014611970590410873_n.jpg

23316563_1616220915107811_865433529293443516_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 280
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 542
Senast: Niyama
·
Hemmet Jag förstörde en kupol till min lampa när jag sparade Radar på den. Kan man köpa nya kupoler någonstans eller måste jag kassera hela lampan?
Svar
2
· Visningar
300
Senast: warg
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
626
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp